جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

جذابیت های جست و جوی گوگلی

685

بازدید

جذابیت های جست و جوی گوگلی ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

جذابیت های جست و جوی گوگلی/

جذابیت های جست و جوی گوگلی

جذابیت های جست و جوی گوگلی/

گوگل فارغ از الگوریتم‌های بسیار هوشمندانه‌ای که برای جست‌وجوهای خود به‌کار می‌گیرد، جذابیت‌های زیادی دارد که همین جذابیت‌ها در پاره‌ای از موارد محبوبیت آن را دوچندان کرده است.

گاهی از غول جست‌وجوگر دنیا کارهایی دیده می‌شود که هیچ‌کس انتظارش را ندارد، اما همه با دیدنش ذوق زده می‌شوند و حتی خاطراتی از دوران کودکی برای آنها زنده می‌شود. برخی از این کارهای بظاهر ساده ترفندهایی هستند که با جست‌وجوی عبارت‌هایی خاص در فهرست نتایج گوگل نمایش داده می‌شوند.

جذابیت های جست و جوی گوگلی

دوست دارید با برخی از این موارد جذاب آشنا شوید؟ در ادامه برخی ترفندهای کمتر شناخته‌شده را معرفی می‌کنیم:

دایره شانس : واقعا نمی‌دانیم چرا باید این ترفند را امتحان کنید، اما چنانچه به هر دلیلی قصد داشتید از بین دو تا ۲۰ عدد، به‌صورت کاملا اتفاقی عددی را انتخاب کنید و شانس خود را بیازمایید، می‌توانید از جست‌وجوی عبارت spinner در گوگل کمک بگیرید. با جست‌وجوی این عبارت یک دایره که به‌طور پیش‌فرض به شش بخش تقسیم شده نمایش داده می‌شود و پس از چرخش خودکار صفحه دایره‌ای، نشانگر روی یکی از اعداد توقف می‌کند.

شما می‌توانید از بالا سمت چپ کادر اطراف این دایره، تعداد تقسیم‌بندی‌های صفحه را بین دو تا ۲۰ تغییر دهید و با هر بار کلیک Spin Wheel یک بار دیگر شانس خود را آزمایش کنید.

جذابیت های جست و جوی گوگلی

قارچ‌خور معروف : بازی معروف قارچ‌خور برای بسیاری از دهه شصتی‌ها با خاطرات ریز و درشت و البته رکوردهای جذاب همراه است. این بازی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در طول تاریخ است و همین محبوبیت موجب شده مهندسان خلاق گوگل هم سراغ آن بروند و در جست‌وجوی عبارتSuper Mario Brothers نتیجه جذابی را در فهرست نتایج به‌ نمایش درآورند. برای مشاهده این حرکت خلاقانه کافی است عبارت Super Mario Brothers را در جست‌وجوگر گوگل وارد کنید تا در سمت راست نتایج گوگل، اطلاعاتی از این بازی محبوب برای شما نمایش داده شود.

چنانچه دقت کنید در کنار اطلاعات به‌نمایش درآمده بلوک محبوب سوپرماریو (معروف به قارچ‌خور) شامل یک علامت سوال به شما چشمک می‌زند. با هر بار کلیک روی این بلوک می‌توانید به یاد دوران کودکی و چند ساعت اجرای پیوسته این بازی، امتیاز جمع‌آوری کرده و به صدای خاطره‌انگیز جمع‌آوری سکه در این بازی گوش دهید.

بازی تیک‌تاک‌تو : بازی معروف tic-tac-toe یکی از ساده‌ترین بازی‌هایی است که بسرعت با در اختیار داشتن یک تکه کاغذ و دو قلم می‌توانید آن را اجرا کنید. در این بازی شرکت‌کنندگان با دو علامت دایره و ضربدر (O یا X) در یک صفحه مشبک ۳ در ۳ تلاش می‌کنند به‌ صورت افقی، عمودی یا مورب، سه گزینه همسان را کنار هم فهرست کنند.

این بازی جذاب در مواردی می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند و خستگی کار طولانی‌مدت را نیز از بین ببرد. (در صورتی ‌که شما را از کار و زندگی نیندازد!)

اگر دوست دارید رقابتی نفسگیر و کوتاه را با گوگل تجربه کنید، کافی است عبارت tic-tac-toe را در آن جست‌وجو کنید. برای شروع بازی کافی است از صفحه بازی که در فهرست نتایج نمایش داده می‌شود یکی از گزینه‌های دایره یا ضربدر را انتخاب و در ادامه با کلیک روی هر بخش از صفحه سعی کنید تا سه خانه افقی، عمودی یا مورب را تصاحب کنید. نکته جالب در بازی این است که با استفاده از منوی طراحی شده در بالا سمت چپ محیط بازی می‌توانید میزان دشواری بازی را تغییر دهید یا با انتخاب گزینه play against a friend به‌صورت دو نفره با دوست یا همکارتان آن را اجرا کنید. (بازی دو نفره از روی یک رایانه قابل اجرا است).

جذابیت های جست و جوی گوگلی

سونیک قهرمان : سونیک جوجه‌تیغی (Sonic the Hedgehog) شخصیت و قهرمان اصلی بازی سونیک در کنسول سگاست که بسیاری از کاربران با آن خاطره دارند. این شخصیت قهرمان با سرعت و چالاکی بسیار بالای خود به یکی از جذاب‌ترین و هیجانی‌ترین بازی‌ها تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خودش را دارد.

اگر شما نیز به این بازی علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم عبارتSonic Game یا Sonic the Hedgehog را در گوگل جست‌وجو کنید تا همچون بازی سوپر ماریو، اطلاعات این بازی در سمت راست نتایج گوگل برای شما نمایش داده شود. در ادامه چنانچه دقت کنید شخصیت محبوب سونیک را در پایین سمت راست این اطلاعات نیز مشاهده می‌کنید که با هربار کلیک روی آن، همچون روند بازی، سونیک به دور خود می‌چرخد و شتاب می‌گیرد.

نکته جالب این است که این چرخیدن خودش یک قابلیت مخفی است، اما قابلیت مخفی دیگری را نیز در خود جای داده است. چنانچه ۲۵ مرتبه روی سونیک کلیک کنید مشاهده می‌کنید که سونیک به یک سوپر سونیک ابر قهرمان تبدیل می‌شود.

منبع : جام جم آنلاین

 

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi