جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب اصول نقشه کشی و نقشه خوانی ساختمان ۱

50,293

بازدید

دانلود کتاب اصول نقشه کشی و نقشه خوانی ساختمان ۱ ۴٫۳۷/۵ (۸۷٫۳۷%) ۱۹ امتیازs

دانلود کتاب اصول نقشه کشی و نقشه خوانی ساختمان ۱

دانلود کتاب اصول نقشه کشی و نقشه خوانی ساختمان 1

دانلود کتاب اصول نقشه کشی و نقشه خوانی ساختمان ۱

نقشه ، زبان افراد فنی بوده و بایستی یک فرد فنی این زبان را با تمام رموز آن بشناسد . به بیان دیگر از عهده ی ترسیم نقشه به طور درست و اصولی برآمده و توانایی درک و خواندن آن را نیز داشته باشد . با توجه به اینکه امروزه نرم افزارهای متعددی در این زمینه کار را برای مهندسین آسان کرده است ، اما با این وجود درک مفاهیم نقشه کشی و نقشه خوانی و استانداردهای مربوط به آن برای هر مهندسی لازم و ضروری است که این نیازها معمولا به تدریج و با انجام پروژه های مختلف اجرایی و سابقه کار بدست می آید . و اما چرا این کتاب ماندگارترین اثر برای مهندسان در طول دوران تحصیلی و کاری خواهد بود ؟
* سرکار داشتن هر مهندس عمران و معمار با نقشه در طول دوران تحصیل و کار .
*آسان تر کردن روند متره و برآورد در پروژه ها
* استفاده از شیوه نوین صفحه آرایی ، های لایت کلمات کلیدی ، کادربندی و گرافیک حرفه ای مطالب که این امر موجب سهولت یادگیری و به یاد ماندن نکات در ذهن می شود و دسترسی به هر مبحث را آسان می نماید .
* نکات و ترفندهایی در مورد نقشه کشی و نقشه خوانی که در هیچ کلاس یا پروژه ای به شما آموزش داده نمی شود .
* ارائه مرسوم ترین و دقیق ترین دیتیل های اجرایی همراه با بهترین کیفیت ترسیم
این کتاب جهت یادگیری اصول نقشه کشی و نقشه خوانی برای مهندسان عمران و معماری و علاقمندان به ساختمان نوشته شده است. تا بتوانند بدون نیاز به هیچ مرجع و منبع دیگری این اصول را فرا گیرند. همیشه در پروژه های عمرانی یکی از موارد چالش برانگیز عدم آشنایی مهندسین با نقشه خوانی در پروژه ها بوده است. این کتاب باعث برطرف شدن این چالش بزرگ و صرفه جویی در زمان و هزینه ی پروژه خواهد شد . برای دانلود کتاب اصول نقشه کشی و نقشه خوانی ساختمان ۱ ، به ادامه مطلب بروید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : نوید سلیمانی پور
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 5.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 51
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب فناوری لبنیات

    دانلود کتاب فناوری لبنیات ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs این کتاب به بررسی صنعت لبنیات از مرحله بهره برداری شیر تا ساخت محصولات لبنی و کارکرد دستگاههای لبنی می پردازد. لبنیات هم از نظر تامین مواد غذایی و هم تامین شغل به عنوان یکی از […]

    دانلود کتاب بیوشیمی متابولیسم

    دانلود کتاب بیوشیمی متابولیسم ۳٫۲۵/۵ (۶۵٫۰۰%) ۴ امتیازs دراین کتاب، در رابطه با “فوران” و چگونگی تولید آن در غذا و سرطان زایی اش و هم چنین در مورد ریز استخراج فاز جامد با استفاده از جاذب پلیمری قالب مولکولی، مطالب مفیدی را مطالعه […]

    دانلود کتاب سازه های خاص

    دانلود کتاب سازه های خاص ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs کتاب ” سازه‌های خاص ” نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی ساخت سیلوها، مخازن منابع آب و برج‌های خنک کننده می‌پردازد.

    دانلود کتاب کارکرد مدیریت کیفیت جامع بر مهندسی زنجیره تأمین پایدار

    در پیشگفتار می خوانیم : برای بهبود موقعیت، بسیاری از شرکتها در حال تجدید طراحی زنجیره عرضه شان هستند( سارکار و همکاران، ۲۰۲۱) . شرکتهای رهبر مانند کاسیو، دل و غیره دریافتند بدون بهبود یکپارچگی تامین کنندگان چند رده ای و توسعه کیفیت اولیه […]

    دانلود کتاب مهندسی ارزش و نقش آن در پیشرفت پروژه

    دانلود کتاب مهندسی ارزش و نقش آن در پیشرفت پروژه ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs فهرست مطالب : پیشگفتار فصل ۱: مقدمه فصل ۲: مهندسی ارزش کاهش هزینه های تولید با نوآوری در مهندسی ارزش تاریخچه مهندسی ارزش چیست؟ روش تحلیل ارزش چگونه ایجاد شد؟

    دانلود کتاب مهندسی زنجیره تأمین پایدار

    دانلود کتاب مهندسی زنجیره تأمین پایدار ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs بازارهایی که در حال گسترش می باشند و انتظارات فزاینده مشتریان به عنوان عوامل مهم تأثیرگذار بر سازمان ها به شمار می آید و باعث می شوند تا آنها به دنبال دستیابی به مزیت […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi