جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

چگونه مکان‌یاب مرورگر‌های مختلف را غیرفعال کنیم؟

334

بازدید

چگونه مکان‌یاب مرورگر‌های مختلف را غیرفعال کنیم؟

چگونه مکان‌یاب مرورگر‌های مختلف را غیرفعال کنیم؟

چگونه مکان‌یاب مرورگر‌های مختلف را غیرفعال کنیم؟

در بیشتر مواقع وقتی وارد سایتی می‌شوید برای شما درخواست دسترسی به موقعیت مکانی ارسال می‌شود. ما به شما توصیه می کنیم که به هیچ‌عنوان به سایت‌ها مجوز دسترسی به موقعیت مکانی خود را ندهید و ترجیحاً موقعیت مکانی را همیشه غیرفعال کنید. در این مقاله آموزشی نحوه غیر‌فعال کردن موقعیت مکانی در مرورگر‌های پرکاربرد را به شما آموزش می‌دهیم.

مرورگر اج

در مرورگر اج، اعمال این تنظیمات بسیار ساده است. کافی است این مسیر Settings –> Privacy –> Location را دنبال کنید. پس از آن گزینه Choose apps that can use your location را off کنید.

مرورگر گوگل‌ کروم

کروم یکی از مرورگر‌های کاربردی و امن و پرطرفدار در میان کاربران دنیای مجازی است. برای غیرفعال کردن موقعیت مکانی در این مرورگر وارد تنظیمات آن شوید، به بخش Show Advanced بروید و پس از آن به قسمت Privacy بروید گزینه Contetnt را انتخاب کنید. در بخش Location، گزینه Do not aloow any site to track your physical location را انتخاب کنید و بر روی Done کلیک کنید.

مرورگر اپرا

نحوه غیرفعال کردن موقعیت مکانی در مرورگر اپرا مانند مرورگر کروم است. ابتدا به تنظیمات این مرورگر بروید، سپس بر روی تب Websites کلیک کنید. حال در قسمت Location گزینه‌‌ی Do not allow any site to track my phisycal location را انتخاب کنید.

مرورگر فایرفاکس

در مرورگر فایرفاکس برای انجام این کار باید عبارت about:config را در آدرس بار وارد کنید. پس از آن در پیامی This might void your warranty که برای شما نمایش داده می‌شود، گزینه I accept the risk را انتخاب کنید. حال عبارت geo.enabled را در کادر جستجو وارد کنید و اینتر را بزنید، در گزینه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود دوبار کلیک کنید و موقعیت مکانی را غیر‌فعال کنید. پس از آن در مقابل گزینه‌ی Value مقدار false نمایش داده می‌شود که نشان دهنده‌ی غیرفعال بودن موقعیت مکانی مرورگر شماست .
منبع : بیتوته

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi