جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود ماهنامه تخصصی کامپیوتر دانشجویار _ شماره ۱۹

1,414

بازدید

دانلود ماهنامه تخصصی کامپیوتر دانشجویار _ شماره ۱۹ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

دانلود ماهنامه تخصصی کامپیوتر دانشجویار _ شماره ۱۹

دانلود ماهنامه تخصصی کامپیوتر دانشجویار _ شماره 19

دانلود ماهنامه تخصصی کامپیوتر دانشجویار _ شماره ۱۹

در نوزدهمین شماره از ماهنامه دانشجویار می خوانید:
همکاری گوگل و Wonder Woman برای آموزش کد نویسی به دختران
هکرها می‌توانند با استفاده از سیگنال وای فای شما را ببینند
با واقعیت افزوده تبدیل به یک نقاش حرفه‌ای شوید
هوش مصنوعی می‌تواند زمان مرگ افراد را تشخیص دهد
چه زبان برنامه‌نویسی را در سال ۲۰۱۷ یاد بگیریم؟
۱۰ نکته مهم و کاربردی برای برنامه‌نویسان اندروید
آموزش ساخت شارژ فندکی لپ‌تاپ
آموزش برنامه نویسی زامارین اندروید
دستورات لینوکس
وردپرس ۴٫۸ در راه است
زبان برنامه نویسی #F چیست ؟
معرفی سایت های کاربردی و نرم افزار
بپرس بدون
چالش برنامه نویسی
چه زبان برنامه نویسی را در سال ۲۰۱۷ یاد بگیریم ؟ این یکی از محبوب ترین سوال هایی هست که همه می پرسند . پاسخ بستگی به بسیاری از مسائل دارد . آیا شما می خواهید یه زبان جدید را یاد بگیرید ؟ این زبان چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ هدف شما از یادگیری برنامه نویسی چیست ؟… تشخیص محبوبیت یک زبان برنامه نویسی آسان نیست و پس از تحقیق و تحلیل و تجزیه سایت های معتبر ما یک لیست جمع آوری کردیم : Javascript
java
Python
Elixir
Rust
Go
TypeScript
PHP
Ruby on Rails
#C
Swift
اگر شما می خواهید به یک توسع دهنده وب تبدیل شوید HTML و CSS هستند زبان های برنامه نویسی نیست اما من اینها را برای مبتدیان قرار دادم .
HTML : طرح و پوسته خام از یک وب سایت است . HTML5 آخرین نسخه از HTML هستش و خیلی پویا به معنی اینکه شما می توانید یک سایت زیبا با کد کمتر ایجاد کنید .
CSS : به عبارت ساده سی اس اس ، زبانی است که با استفاده از آن می توان ظاهر کدهای زبان های Markup همچون اچ تی ام ال ساختار یک صفحه از وب سایت را ایجاد می کند و این در حالی است که سی اس اس نحوه به نمایش درآمدن عناصر مختلف زبان اچ تی ام ال را مشخص می سازد .
جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی است که بیشتر با کدهای HTML در ارتباط است و دقیقا همانند کدهای HTML روی پلتفرم های مختلف اجرا می شود اگر چه نت اسکیپ سازنده جاوا اسکریپت است اما در واقع جاوا اسکریپت به سیستم عامل یا PlatForm خاصی وابسته نیست و با اکثر مرورگرهای پیشرفته از جمله Internet Explorer4 و نسخه های بعدی مایکروسافت کار می کند . البته مرورگر IE مستقیما جاوا اسکریپت را پشتیبانی نمی کند و دارای زبان اسکریپت نویسی مخصوص به خود ” Jscript ” است که اکثر ویژگیهای جاوا اسکریپت را پشتیبانی می کند .
برای دانلود ماهنامه تخصصی کامپیوتر دانشجویار _ شماره ۱۹ ، به ما بپیوندید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : گروه دانشجویار
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 17.1 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 41


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصویر است که یادگیری آن یکی از الزامات در برخی رشته های دانشگاهی و نیز دریافت مدرک مهارت آموزی برخی موسسات است . یادگیری فتوشاپ ساده و آسان است . […]

    دانلود گاهنامه مشاوریسم _ شماره ۹

    دانلود گاهنامه مشاوریسم _ شماره ۹ ۴٫۸۰/۵ (۹۶٫۰۰%) ۵ امتیازs محتوای گاهنامه ” مشاوریسم ” شماره ۹ : ♥ آیا برای شنا در دریاهای متلاطم آماده اید ؟ ♥ باز اندیشی رادیکال در جوامع فقیر ♥ ارزیابی زنجیره ارزش ♥ احترام به زمان دیگران

    دانلود کتاب دنیای شی گرا

    دانلود کتاب دنیای شی گرا ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۱۴ امتیازs کتابچه : دنیای شی گرا نوشته: امیررضا اندیشمند زبان: فارسی سال نشر: ۲۰۲۳/۱۴۰۲ تعداد صفحات: ۱۹ نوع انتشار : الکترونیکی حتما تا به حال کلمه OOP به گوشتان خورده است. OOP) object oriented programming) یا […]

    دانلود کتاب گام به گام با سئو

    دانلود کتاب گام به گام با سئو ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs کتاب الکترونیکی : گام به گام با سئو نوشته: امیررضا اندیشمند انتشار: ۱۳۹۹/ اکتبر ۲۰۲۰ تعداد صفحات: ۷۴ در قرن ۲۱ سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند […]

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۵۲%) ۲۳ امتیازs هدف این کتاب معرفی دنیای جذاب اسکریپت نویسی لینوکس و همچنین سیستم عامل لینوکس می باشد.

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب ” تعمیرات تجهیزات میکروتیک ” نوشته‌ی عیسی رشوند، به عنوان اولین و حرفه ‌ای‌ترین پک جامع به آموزش نحوه‌ی عیب یابی و تعمیرات انواع تجهیزات میکروتیک می‌پردازد.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi