جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله

1,972

بازدید

دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله ۴٫۸۶/۵ (۹۷٫۱۴%) ۷ امتیازs

دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله

دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله

دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله

کتاب ظلم و عدل در کلام الله از مجموعه  ( کلام خدا را اینگونه درک کنیم ) به آیاتی می پردازد که مستقیما به عدل و ظلم اشاره دارد … از مقدمه مولف : منطق توحیدی اساس تقسیم بندی و گردآوری این مجموعه است . یعنی تقسیم بندی همه موضوعات عالم جعل به دوتایی های حق و باطل و زدن باطل و اقامه حق تا ان شاء الله تفکر در شکل درست خود ، به علم در وجدان ما تبدیل شود . از شما مخاطب عزیز تقاضا می کنم هیچ عجله ای برای تمام کردن این مجموعه نکنید بگذارید آرام آرام به جانتان بنشیند و آنچه از الهامات و نکته های عقلی و علمی که با خواندن این مجموعه به ذهنتان متبادر می شود ، حتمادر جایی ثبت و ضبط کنید . الله در قرآن کریم کامل ترین و جامع ترین و بهترین کلامات زبان هر قوم را برای انتقال مفهومش انتخاب کرده است لذا گاهی در برابر یک کلمه ای که ما می شناسیم در قرآن چندین کلمه وجود دارد مثلا ما در برابر همه کلمات صدر ، قلب ، فواد ، شغاف کلمه دل را به کار می بریم حال آنکه هر کدام از کلمات بار معنایی خود و جایگاه خاص خود را در نظام معرفت حق دارا می باشند ، لذا وقتی به این موارد برخوردید به خودمان اشکال بگیریم و سعی کنیم ما خود را همراه معارف قرآنی کنیم . نه اینکه با مقاومت و تعصب جاهلی بر زبان فارسی در برابر قرآن ، از حکمتهای آن محروم شویم . لازم به ذکر است متن آیات و ترجمه آن ها از نسخه مورد تائید آیت الله مکارم شیرازی اقتباس شده است و اینکه هر جا احساس کردید برای فهم آیه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید حتما به کتاب آیات پیوسته قرآن مراجعه کرده و آیات پس و پیش آن را مد نظر قرار دهید و باز اگر اقناع نشدید به کتب تفسیر و شأن نزول مراجعه فرمائید . برای دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله به ما بپیوندید . این کتاب به وبسایت تک بوک اهدا شده .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : شهروز حسنی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 1.7 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 120
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن

    فهرست مطالب کتاب در یک نگاه : مقدمه یکم : مرحله قبل از وقوع خطا ۱ – جستجو کردن و روشن نمودن ۲ – شناخت صفات نقل کننده ۳ – عرضه کردن این امر بر اصول ۴ – انتظار کشیدن

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا ۳٫۹۸/۵ (۷۹٫۶۸%) ۶۳ امتیازs شمس ‌الدّین محمّد تبریزی و مرید یکرنگ او، مولانا جلال ‌الدّین محمّد مولوی، از زمرۀ عارفان و اولیایی هستند که پس از آنکه در حق‌تعالی فانی گشته و […]

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs چیزی که تعداد بسیاری از مسلمانان را به خود مشغول نموده است ، طلب رزق و روزی می باشد . تعداد زیادی از آن ها در این گمان هستند که تمسک جستن […]

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب تفسیر سوره فاتحه از منظر تجزیه و تحلیل لغات تقدیم علاقمندان می شود .

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری ۲٫۸۶/۵ (۵۷٫۱۴%) ۷ امتیازs بهبود ما درست از همین جایی شروع میشود که هستیم، بهبود با یادگیری آغاز میگردد، اما قرار است چه چیز را یاد بگیریم؟ قرار است خودمان را بشناسیم و در خودشناسی عالی شویم. کمی در […]

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی ۴٫۲۱/۵ (۸۴٫۲۹%) ۱۴ امتیازs در کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی بازخوانی برخی مفاهیم را از نگاه شهید مطهری مرور می کنیم.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi