جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۵ ترفند کوچک در مرورگر گوگل کروم

280

بازدید

۵ ترفند کوچک در مرورگر گوگل کروم/

5 ترفند کوچک در مرورگر گوگل کروم

 ۵ ترفند کوچک در مرورگر گوگل کروم/

مرورگر شرکت گوگل به نام «کروم» هم اکنون بیش از ۲ در صد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در کنترل خود دارد و ظرف یک سال اخیر با اقبال عمومی نسبتاً مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. ظرافت و سرعت بالای این مرورگر در باز نمودن صفحات اینترنتی مهم‌ترین ویژگی آن است. هم اکنون به معرفی ۵ ترفند کوچک در این مرورگر خواهیم پرداخت.
۱- برای باز کردن یک لینک در یک تب جدید می‌توانید لینک را با استفاده از ماوس گرفته و در نوار بالایی تب‌ها رها کنید.

۲- با نگه داشتن کلید Ctrl کیبورد و فشردن اعداد ۱ تا ۸ می‌توانید بین تب ها به ترتیب گردش نمایید. با فشردن Ctrl+9 به تب آخر خواهید رفت.

۳- با استفاده از ماوس می‌توانید تب‌ها را گرفته و آن‌ها را در نوار بالای صفحه جابجا کنید. بر خلاف مرورگر فایرفاکس این کار خیلی هموارتر انجام می‌گیرد.

۴- با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T می‌توانید آخرین تب بسته شده را مجدداً فراخوانی نمایید. کروم تا ۱۰ تب بسته شده را می‌تواند در حافظه خود ذخیره نماید.

۵- کلیدهای ترکیبی بسیاری که در فایرفاکس و محیط ویندوز عمل می‌کنند در کروم عملکرد مشابهی دارند. Ctrl+W برای بستن یک تب، Ctrl+Tab برای گردش میان تب‌ها و Ctrl+Shift+Tab برای گردش از عقب در میان تب‌ها، نمونه‌هایی از این دست هستند.
منبع : ترفندستان

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi