جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت

2,007

بازدید

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۵ امتیازs

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت

در این کتاب در ابتدا توضیحاتی در مورد رایانه ها و سپس شبکه ها و بعد اینترنت داده شده و بعد به سراغ تجارت الکترونیک رفته و کار با آن و روش های کسب درآمد در اینترنت بررسی شده و راه عملی برای هر کدام از این روش ها ارائه شده است . به دلیل گسترش و رشد استفاده از گوشی های هوشمند و به تبع آن گسترش استفاده از اینترنت ، دنیای مجازی ما بیش از پیش وابسته به این تکنولوژی شده است . یکی از بخش های بسیار لذیذ اینترنت فروشگاه های آن هستند . این بخش ها هم برای فروشندگان پرمنفعت هستند هم برای خریداران . در کتاب حاضر نیز تلاش شده مطالبی در مورد کسب درآمد از اینترنت ارائه شود زیرا که این روزها اکثرا بسته هایی با این عنوان در اینترنت موجود هستند . با خواندن این کتاب اندکی بیشتر از کسب درآمد از اینترنت بدانید . و اما تاریخچه کامپیوتر :
مدتی در فارسی به کامپیوتر « مغز الکترونیکی » می گفتند . بعد از ورود این دستگاه به ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ نام کامپیوتر به کار رفت . واژه رایانه در دو دهه اخیر رایج شده و به تدریج جای کامپیوتر را می گیرد . واژه رایانه پارسی است و از فعل پارسی رایاندن به معنی سامان دادن و مرتب کردن آمده . معنی واژگانی رایانه می شود ابزار دسته بندی و ساماندهی و در لغت نامه عمید رایانه را اندیشه نوین ؛ ایده جدید تعریف نموده است . اما در زبان انگلیسی طی سالیان متمادی واژه های هم ارزش بسیاری برای این واژه بکار می رفته و کلمات دیگری نیز وجود داشته اند که از آن ها به عنوان کامپیوتر یاد می شود اما معانی متفاوتی را در خود داشته اند . در اصل کلمه کامپیوتر در زبان انگلیسی از computer ترکیب comput و er تشکیل شده است comput به معنای محاسبه ؛ پردازش اطلاعات ترجمه می شود و با گرفتن ای ار er به صفت مفعولی محاسبه گر ؛ پردازشگر معنا می شود البته شاید این به دلیل کارایی ابتدایی کامپیوتر بوده است … برای دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت با ما همراه شوید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : حمید رضا علی میرزایی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 13.9 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 500
منبع : 1mirza

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ ۳٫۷۰/۵ (۷۴٫۰۰%) ۱۰ امتیازs فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصویر است که یادگیری آن یکی از الزامات در برخی رشته های دانشگاهی و نیز دریافت مدرک مهارت آموزی برخی موسسات است . یادگیری فتوشاپ ساده و آسان است . […]

    دانلود کتاب دنیای شی گرا

    دانلود کتاب دنیای شی گرا ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۱۴ امتیازs کتابچه : دنیای شی گرا نوشته: امیررضا اندیشمند زبان: فارسی سال نشر: ۲۰۲۳/۱۴۰۲ تعداد صفحات: ۱۹ نوع انتشار : الکترونیکی حتما تا به حال کلمه OOP به گوشتان خورده است. OOP) object oriented programming) یا […]

    دانلود کتاب گام به گام با سئو

    دانلود کتاب گام به گام با سئو ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs کتاب الکترونیکی : گام به گام با سئو نوشته: امیررضا اندیشمند انتشار: ۱۳۹۹/ اکتبر ۲۰۲۰ تعداد صفحات: ۷۴ در قرن ۲۱ سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند […]

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۵۲%) ۲۳ امتیازs هدف این کتاب معرفی دنیای جذاب اسکریپت نویسی لینوکس و همچنین سیستم عامل لینوکس می باشد.

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۶ امتیازs کتاب ” تعمیرات تجهیزات میکروتیک ” نوشته‌ی عیسی رشوند، به عنوان اولین و حرفه ‌ای‌ترین پک جامع به آموزش نحوه‌ی عیب یابی و تعمیرات انواع تجهیزات میکروتیک می‌پردازد.

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۶ امتیازs آنچه در کتاب ” دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ” می خوانیم : طی الارض چیست ؟ زبان شناسی و هوش منظور از آزادی چیست؟ ساخت ترانزیستور نوری ۱۰ گیگا هرتزی




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi