جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

بازی های آنلاین psn و Xbox Live

296

بازدید

بازی

همانطور که میدانید کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس پرطرفدار ترین کنسول های بازی در دنیا میباشند که از مدت ها پیش ساخته و به بازار ارائه شده اند و به مرور زمان به کیفیت و طراحی این نوع جعله های جادویی اضافه شده و امروزه دارای قابلیت هایی هستند که بسیاری از کاربران از آن ها بی اطلاع هستند.
درمورد قابلیت هایی از جمله انجام بازی های آفلاین و آنلاین در سرور های مختلف جهان و تماشای دموی جدیدترین فیلم های ساخته شده و تماشای آنلاین فیلم و سریال و حتی خرید آهنگ و آلبوم های روز دنیا صحبت میکنیم.همچنین قابلیت خرید بازی های جدید پیشنهاد شده و یا آپدیت بازی های به روز شده و همچنین فضای چت و گفت و گو بین  بازیکنان و دوستان خود میباشد که در این قسمت شما میتوانید پیغام های صوتی با طول ۱۵ ثانیه به دوستانتان ارسال کنید.
اکثر کاربران کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس در ایران و حتی سراسر دنیا فقط از قابلیت انجام بازی های آفلاین بهره میبرند زیرا برای دسترسی به دیگر قالبیت ها نیاز به هزینه و شارج کردن اکانت های خود میباشند. برای دسترسی به اکثر امکانات پلی استین ۴ شما نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت سونی و داشتن شارج و اعتبار کافی در حسابتان میشود و همین مورد هم برای ایکس باکس مطابقت کرده و نیاز به ساختن اکانت کاربری در سایت ایکس باکس و یا مایکروسافت میباشد.
درواقع به طور واضح تر باید گفت که شما برای دسترسی به بیشتر آیتم های کنسول نیاز به گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن و شارژ حساب کاربری خود دارید که شرکت مایکروسافت و سونی اقدام به تهیه این نوع گیفت کارت ها و عرضه در بازار جهانی نموده است.

انواع گیفت کارت ps4 :
کارت های پلی استیشن به صورت اعتبار های ۱۰ دلاری و ۲۰ دلاری و ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری آمریکا و یا یا ۵ پوندی و ۱۵ پوندی و ۳۰ پوندی و ۳۵ پوندی از انگلستان میباشد.همچنین به صورت اشتراک های ۱ ماهه و ۳ ماهه و ۱۲ ماهه در بازار موجود میباشد.

انواع کارت های ایکس باکس :
گیفت کارت ایکس باکس لایو به ه صورت اعتبار های ۱۰ دلاری و ۲۵ دلاری و ۵۰ دلاری و به صورت اشتراک های مدت دار ۲ روزه یا ۱۴ روزه یا ۱ ماهه و ۳ ماهه و ۱۲ ماهه میباشد

بازی

سایت نوین کارت برای دسترسی شما کاربران گرامی به این نوع گیفت کارت ها اقدام به تهیه انواع کارت ایکس باکس و کارت پلی استیشن کرده است که شما به راحتی با پرداخت امن آنلاین میتوانید اقدام به خرید گیفت کارت کنید.
برای خرید به آدرس سایت نوین کارت مراجعه نمایید.
همچنین اگر در حین بازی با افزایش پینگ و لگ در بازی روبرو شدید میتوانید از سرویس کاهش پینگ ما استفاده کنید.

دانلود کتاب





مطالب مشابه با این مطلب

    نقش شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی در چالش های مالیاتی پزشکان

    نقش شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی در چالش های مالیاتی پزشکان//   حرفه پزشکی، با وجود جایگاه رفیع و نقشی حیاتی در جامعه، همواره با چالش های متعددی در حوزه مالیات روبرو بوده و هست.

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    تفاوتهای اصلی میان روشهای هایفو و آر اف

      عنوان مقاله: تفاوتهای اصلی میان روشهای هایفو و آر اف       فناوریهای جدید، روشهای کم تهاجمی را برای مبارزه با علائم پیری به ارمغان آورده است. اما موثرترین روشی که باید انتخاب کنید چیست؟ با افزایش سن، پوست ما خاصیت ارتجاعی […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi