جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

میزان مصرف ترافیک اینترنتی تلگرام

343

بازدید

میزان مصرف ترافیک اینترنتی تلگرام

میزان مصرف ترافیک اینترنتی تلگرام/

استفاده از تلگرام روی دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن همراه و تبلت، علاوه بر جذابیت هزینه‌هایی نیز دارد. همان‌طور که می‌دانید برای دسترسی به این پیام‌رسان محبوب، نیازمند اتصال دستگاه هوشمند خود به شبکه جهانی اینترنت هستید و اطلاعات مبادله‌شده در این سرویس بخصوص در گروه‌های تلگرامی بسیار زیاد است. این حجم زیاد تبادل اطلاعات نیز بسرعت ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند و در بسیاری از موارد کاربران با اتمام بسته اینترنتی یا ترافیک مصرفی ماهانه خود مواجه می‌شوند.
تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که تلگرام چقدر از ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند؟ آیا می‌دانید با بررسی میزان ترافیک مصرفی توسط این اپلیکیشن به‌صورت نسبتا دقیق و هوشمندانه‌ می‌توانید بسته یا سرویس اینترنتی موردنظرتان را انتخاب کنید تا مجبور نباشید ترافیک اضافه را با هزینه‌ای بیشتر تهیه کنید؟

اگر دوست دارید میزان ترافیک مصرفی توسط اپلیکیشن تلگرام در حالت‌های مختلف استفاده از دیتای سیمکارت، اتصال به شبکه‌های وای‌فای یا حتی در اتصالات رومینگ را بررسی کنید از این روش کمک بگیرید:

پیش از هر چیز اپلیکیشن تلگرام نصب شده روی دستگاه هوشمند خود را به آخرین نسخه (۱۶/۳ و بالاتر) ارتقا دهید.

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کرده و روی آیکون منوی اصلی فشار دهید.

از منوی اصلی گزینه Settings را فشار دهید.

گزینه Data and Storage را فشار دهید.

در بخش Disk and network usage با فشار هریک از گزینه‌های Mobile Data Usage, Wi-Fi Data Usage, Roaming Data Usage می‌توانید میزان ترافیک مصرفی در هریک از اتصالات به روش دیتای سیمکارت، شبکه‌های وای‌فای و رومینگ را مشاهده کنید.

میزان مصرف ترافیک اینترنتی تلگرام

میزان مصرف ترافیک اینترنتی تلگرام
نمایش میزان ترافیک مصرفی توسط اپلیکیشن تلگرام در حالت‌های مختلف

این اطلاعات کاملا تفکیک شده هستند و می‌توانید میزان ارسال و دریافت‌های خود را به تفکیک عکس، ویدئو، پیام صوتی، فایل و پیام متنی مشاهده کنید.

منبع: جام جم آنلاین و

بیتوته

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi