جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

حفاظت از حریم خصوصی در اینستا

429

بازدید

حفاظت از حریم خصوصی در اینستا

حفاظت از حریم خصوصی در اینستا/

محافظت از حریم خصوصی امر مهمی است که در همه شبکه‌ها باید به آن پرداخته شود و مسلما اینستاگرام از این قاعده مستثنی نیست. با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه، مخاطبان احتمالی که به دیدن عکس های شما خواهند پرداخت بسیار بالا خواهند بود. در ادامه به اقدامات ساده‌ای که می‌تواند به امنیت پروفایل و محتوی شما کمک کند می‌پردازیم .

لوکیشن خود را مخفی کنید

اشتراک گذاری محل جغرافیایی عکس هایتان با غریبه‌ها ایده چندان خوبی به نظر نمی‌رسد. برای پاک کردن این اطلاعات از عکس‌های گذشته خود، به روی پست مورد نظر رفته و با لمس سه نقطه بالا سمت راست صفحه نمایش خود، گزینه ادیت را انتخاب کنید. با لمس لوکیشن بالای عکس خود، گزینه “حذف لوکیشن” را بزنید.

برای جلوگیری از به اشتراک گذاری موقعیت شما در پست های بعدی، جلوی دسترسی اینستاگرام به اطلاعات لوکیشن در گوشی خود را بگیرید. کاربران آیفون می توانند با رفتن به منو Settings و لمس Privacy و بعد Location Services سپس در لیست ظاهر شده اینستاگرام را انتخاب کنند. با تغییر دادن location access به Never کار شما اینجا تمام شده است.

یکی از راههای حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام مخفی کردن لوکیشن است

به این صورت بعدا در صورت تمایل می‌توانید به عکسی که ارسال می‌کنید لوکیشن هم اضافه کنید ولی به صورت خودکار به پست‌های شما اضافه نخواهد شد.
حفاظت از حریم خصوصی در اینستا
کاربران نامناسب را مسدود کنید

کاربرانی را که حس خوبی به شما القا نمی ‌نند را مسدود کنید. با این کار تمامی پست های آینده شما از دید آنها مخفی خواهد ماند.

برای مسدود کردن یک کاربر به صفحه پروفایل آنها رفته و پس از لمس سه نقطه بالای صفحه نمایشتان گزینهBlock User  را انتخاب کنید.

پست‌هایی را که در آنها تگ شده‌اید را به صورت دستی تایید کنید

در تنظیمات اولیه اینستاگرام، وقتی کسی شما را در عکسی تگ می‌کند، آن عکس به صورت خودکار به پروفایل شما اضافه خواهد شد. به نظر ایده خوبی می‌رسد که این عکس ها را قبل از اضافه شدن به پروفایل خود تایید کنید و تحت کنترل خود داشته باشید. برای استفاده از این قابلیت، به پروفایل خود رفته و بر روی نمایه سمت راست که یک شبیه یک قاب عکس مربعی است کلیک کنید.

سپس در قسمت Photos of you  سه نقطه بالای صفحه را لمس کرده و Tagging Options را انتخاب کنید.

حال می توانید تنظیمات را بر روی Add Manually قرار دهید و قبل از اضافه شدن عکسی به پروفایلتان آن را تایید کنید.
حفاظت از حریم خصوصی در اینستا
از هشتگ های کمتری استفاده کنید

محافظت از حریم خصوصی امر مهمی است که در همه شبکه‌ها باید به آن پرداخته شود

زمانی که هشتگ ها را به یک پست عمومی اینستاگرام اضافه می‌کنید، در صفحه مربوط به آن هشتگ عکس شما نمایش داده می‌شود. هشتگ‌ها برای دیده شدن عکس‌ها راهکار فوق العاده‌ای هستند. ولی اگر تمایل ندارید که عکس ها و فیلم های شما توسط غریبه‌ها رویت شود، بهتر است که از هشتگ های کمتری استفاده کنید.

پروفایل خود را خصوصی کنید

در نهایت اگر راهکارهای بالا به اندازه کافی به احساس امنیت شما اضافه نمی‌کنند، شما می‌توانید اکانت خود را خصوصی کنید. پس از خصوصی سازی اکانت، فقط دنبال‌کنندگان شما قادر به دیدن پست‌های‌تان خواهند بود و اگر کاربر جدید قصد دنبال کردن مطالب شما را داشته باشد، ابتدا باید برای شما درخواستی ارسال کند و سپس با تایید شما به لیست فالوئرهایتان اضافه شود. شما فقط از طریق نرم افزار رسمی اینستاگرام قادر به خصوصی سازی اکانت خود خواهید بود. برای اینکار ابتدا به پروفایل خود بروید. سپس با لمس چرخ دنده یا سه نقطه به منو تنظیمات رفته و در لیست به دنبال change to private account بگردید.
منبع : بیتوته

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi