جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

چطور بفهمیم یک IP متعلق به چه کشوری است ؟

483

بازدید

چطور بفهمیم یک IP متعلق به چه کشوری است ؟

چطور بفهمیم یک IP متعلق به چه کشوری است ؟/

گاهی اوقات وقتی به یک کاربر مرموز(!) بر می‌خورم، خیلی کنجکاو می‌شوم که بدانم این کاربر از چه کشور یا چه شهری کانکت (Connect) می‌شود!(منظورم از مرموز این است که هیچ اطلاعاتی از خودش بروز نمی‌دهد!) در این مواقع اولین کاری که می‌کنم این است که رد پایش در اینترنت را دنبال می‌کنم تا به IP مربوط به اتصالش به اینترنت برسم و بعد، به سراغ سایت جالبی در این زمینه می‌روم که آدرسش این است:

Find-IP-Address.org

با ورود به این سایت متوجه می‌شوید که همه چیز را در مورد شما فهمیده است!

در چه کشوری هستید، در چه شهر یا نزدیک به چه شهر بزرگی هستید، نام ISP شما چیست و … حتی نقشه محل سکونت شما را هم نشان می‌دهد و یک خانه هم در محل زندگی شما یا نزدیکی‌های آن می‌گذارد که خیالتان راحت شود که گم نشده‌اید!!!

البته چون رنج IP در ایران زیاد نیست، شاید شهر شما را مثلاً اصفهان درج کند، در حالی که شما در ساوه زندگی می‌کنید! اما اگر تعداد کاربران زیاد شود و آی.پی‌های بیشتری اختصاص داده شود و ISPها از شهرهای بزرگ به همه شهرها منتقل شوند، شاید به زودی بتوان از پارک نزدیک محل سکونت ایرانی‌ها هم عکس گرفت!

در پایین این سایت، می‌توانید IP هر شخصی را که خواستید بدهید و روی دکمه Track IP کلیک کنید تا مشخصات آن آی.پی ظاهر شود.

چطور بفهمیم یک IP متعلق به چه کشوری است ؟

روش اول برای پیدا کردن ip ی کامپیوتر : دعوت به گپ ای سی کیو شما از دوستتان دعوت میکنید که با شما در ICQ به گپ زدن بپردازد شما در همین لحظه در منوی start به گزینه run رفته و مینویسید command وبعد فرمان netstat -t را اجرا می کنید شما در لحظه ای که این کار را انجام می دهید اگر صفحه ای به غیر از ICQ باز نباشد فقط یک ای پی به شما نشان می دهد که اون ای پی شخص مورد نظر است

روش دوم پیدا کردن آدرس ip ی کامپیوتر : فرستادن یک فایل یا گپ زنی صوتی (voice chat ) از طریق یک پیام رسان (yahoo)است.بر خلاف نرم افزارICQ که تنها با شروع به گپ زنی و اجرای فرمانnetstat -t می توان به آدرس ipی طرف مقابل دست پیدا کرد,در messenger های فعلی که در ایران بیشترین کاربر را دارند مثل (yahoo , msn) شما به راحتی ICQ نمی توانید ipطرف مورد نظر خود را در بیاورید شما ابتدا باید فایلی برای طرف بفرستید یا با او به گفت و گو بپردازید بعد از آن شما فرمان netstat -tرا زده و به دنبال آدرس ipیی می کردید که دو ویژگی زیر را داشته باشد ۱٫وضعیت اتصال آن ESTABLISHED باشد ۲٫در همان سطر در ستونLocal Address, آدرس ipی شما بهمراه پورت باز شده ۸۰ آمده باشد بعد از اینکه این دو را چک کردید در همان سطر به ستونForeign Adress توجه کنید ipی شخص مورد نظر شما این می باشد امید وارم این براتون مفید بوده باشد .

روش سوم برای پیدا کردن ip ی کامپیوتر : از دوست خود بخواهید که صفحه وبی را ببیند شما باید صفحه وبی رو برای خود داشته باشید مراکز زیادی هستن که این امکان رو به شما می دهند من ۲تا از آن ها رو به شما معرفی می کنم تا شما برای گرفتن فضای خالی برای صفحه وبتان از آن ها استفاده کنید www.geocities.com , www.freewebs.com شما می توانید از این ۲سایت فضای مورد نظرتان رو بگیرید حالا کاری که شما باید بکنید اینه که بر روی صفحه وبتان یک شمارشگر نصب کنید که باز هم یک سری از سایت ها هستن که این امکان رو به شما می دهند شما در طی ثبت نام در این سایت ها طوری آن ها رو تنظیم می کنید که ipهایی که با سایت شما در تماس هستند رو به ادرس ایمیل شما بفرستد من معروفترین های آن رو برای شما معرفی می کنم ۱٫www.webstat.com 2. www.gostats.com حالا وقتی کار تموم شد از دوست خود بخواهید که صفحه وب شما رو ببیند .

روش چهارم برای پیدا کردن ip ی کامپیوتر : دریافت نامه پست الکترونیک از طرف مقابل شما با گرفتن یک ایمیل از طرف مقابل در یاهو می توانید آدرس آی پی او را بدست آورید برای این کار باید در تنظیمات یاهو دست ببرید شما اول به ایمیلتات میروید و در آنجا گزینه mail options می زنید و در صفجه بعد به فسمت Mail Accounts می روید و در آنجا گزینه ادیت رو می زنید و در آنجا گزینه Show all headers on incomingmessages رو که در Headers: هست فعال کنید از این پس هر کس یه شما ایمیلی بزند شما آدرس ای پی او را در بالای صفحه میل می بینید حال شما باید از دوستتان در خواست یک میل کنید.

روش پنجم برای پیدا کردن ip ی کامپیوتر : استفاده از یک برنامه ip sinffer اسنیفر ها برنامه هایی هستند که با نظاره کردن بسته های اطلاعات موجود در یک شبکه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال sinfferها می توانند کلمات عبور (password) اشتراک های کاربری (account) اعداد کارنهای اعتباری (credit account) اطلاعات بانک های و غیره را با کشف رمز و فاش کنند.یکی از انواع ساده این برنامه ip sniffer است که آدرس ip را پیدا می کند.همچنین برنامه aim blackout این کار را با قابلیت ها ی بالا برای شما انجام می دهد .

منبع : بیتوته

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi