جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

زیبایی و آرایش چشم

423

بازدید

زیبایی و آرایش چشم

زیبایی و آرایش چشم/

در این قسمت به نکات مرتبط با چشم می‌پردازیم:

۱) از خط چشم استفاده کنید:

برای کم ترنشان دادن پژمردگی پلک‌ها از خط چشم مناسب استفاده کنید. روش درست کشیدن خط چشم را بیاموزید برای ماندگاری بیشتر خط چشم از پودر و برس صاف و نوک تیز استفاده کنید. کشیدن خط چشم با برس بهتر از مداد عمل می‌کند. و برای کسانی که خیلی به این کار وارد نیستند آسانتر می‌باشد. برای طبیعی به نظر رسیدن خط چشم در قسمت‌های بیرونی ، وسطی و داخلی پلک بالایی سه نقطه بگذارید به طوری که بسیار به خط مژه نزدیک باشند ، سپس این نقاط را به هم وصل کنید.

۲ ) چشمان پف کرده را از بین ببرید

اگر از ورم زیر چشم‌ها یتان خسته شده اید به جای استفاده از لوسیون از یک کرم چشم استفاده کنید. پوست‌های دور چشم فاقد غده‌های تولید چربی هستند و با جذب آب و مایعات هنگام استفاده از مرطوب کننده‌ها ایجاد پف می‌کنند. و وجود این مایعات اضافی ایجاد ورم خواهند کرد در صورتی که استفاده از کرم‌ها با اینکه آبرسان هستند هیچ گونه ورمی به وجود نمی آورند.

زیبایی و آرایش چشم

۳) افتادگی پلک‌ها را محو کنید

با استفاده از سایه ملایم کم رنگ و به وجود آوردن حد فاصلی مناسب، افتاد گی پلک‌ها را از بین ببرید.

در این روش از قسمت بالایی گوشه بیرونی پلکتان شروع کنید. سایه را از بالا به پایین به سمت چین پلک بزنید. سپس از قسمت پایینی گوشه بیرونی چشم به سمت چین پلک بزنید.

۴) راه حلی بدون درد برای برداشتن ابروها

روش درست برداشتن ابروها شما را آراسته تر جذاب تر و پر طراوت نشان می‌دهد. برای به حد اقل رساندن درد ناشی از برداشتن ابروها بعد از حمام و دوش گرفتن ابروها یتان را حالت دهید آب کمک می‌کند که ابروها با درد کمتری برداشته شوند.

زیبایی و آرایش چشم

۵) چشمها را با آرایش، درشت تر نشان دهید

برای درشت تر نشا ن دادن چشمها یتان خط چشم بالایی پلک را پهن تر از خط چشم در پایین پلک بکشید. کشیدن خط پهن زیر پلک، چشم را خسته نشان می‌دهد و شادابی آن را کم می‌کند در نتیجه چشم کوچکتر به نظر می‌رسد.

۶) حلقه‌های تیره دور چشم را از بین ببرید

برای سر حال تر و شاداب تر به نظر رسیدن، حلقه‌های دور چشم تان را از بین ببرید. بنابراین به جای زدن پودر و کرم پوشاننده برای پنهان کردن این حلقه‌ها ی دایره ای دور چشم از کرمی استفاده کنید که کمی از پوست صورتتان روشن تر باشد. سعی کنید تا آنجا که ممکن است از پشت پلک تا نزدیک به خط مژه‌ها باشد.و از قسمت گودی کاسه چشم تا به کناره‌های بینی این کار را انجام دهید.

زیبایی و آرایش چشم

۷) بعد از دوش گرفتن مژه‌ها یتان را فر کنید

هیچ چیز مثل فر کردن مژه‌ها پژ مردگی چشم‌ها را از بین نمی برد . برای نتیجه بهتر همیشه بلا فاصله بعد از حمام از فر مژه استفاده کنید. آب گرم مو‌های نازک را انعطاف پذیر می‌کند بنا بر این مژه‌ها راحت تر فر می‌شوند

۸) از شر قرمزی چشم تان خلاص شوید

قرمزی چشم‌های خسته را از بین ببرید . برای این کار از سایه ای با زمینه آبی استفاده کنید.زدن سایه و خط چشم با زمینه آبی می‌تواند این قرمزی را به حداقل برساند.

۹) حلقه‌های تیره دور چشم را کم رنگ کنید

از کرم چشم حاوی رتینول(retinol) استفاده کنید. استفاده از این کرم باعث می‌شود پوست زیر چشم ضخیم تر گردد و همین امر سبب کمتر پیدا شدن این گونه حلقه‌ها در زیر چشم خواهد شد.
زیبایی و آرایش چشم
۱۰) با تقویت ابروها آنان را پر پشت کنید

داشتن ابروهایی طبیعی و پر پشت صورت را زیباتر نشان می‌دهد و چهره جوان تری را به شما می‌بخشد. پس از ابروهایتان مواظبت کنید تا همیشه جوان بمانید.

۱۱) راه حلی برای مژه‌ها

با بالا رفتن سن مژه‌ها کم پشت می‌شوند . خط چشم ضخیم ریشه‌های مژه را تیره تر نشان می‌دهد و باعث می‌شود مژه‌ها جلوه پر پشت و پر رنگی داشته باشند. استفاده زیاد و مکرر ریمل جلوه خوبی روی چشم ندارد و مژه‌ها را دندانه دندانه می‌کند. مطمئن شوید که خط چشمتان را ضخیم و صاف کشیده اید. که در این حالت چشم درشت نشان داده می‌شود.

زیبایی و آرایش چشم

۱۲) زیاد ابروهایتان را بر ندارید

با بالا رفتن سن رشد موهها نیز تغییر می‌کند، اگر ابروهایتان را زیاد بردارید هیچ وقت به ضخیمی روز اول نخواهد شد.

۱۳) از سایه‌های کرم مانند استفاده کنید

از سایه‌های کرمی استفاده کنید. حالت شیری سایه‌های کرمی روی پوست صورت خوب می‌ماند و به پوست آسیب کمتری می‌رساند. اگر سایه‌های پودری را ترجیح می‌دهید قبل از اینکه سایه را به پلک بزنید، از پودر صورت با مایه زرد رنگ به پلکتان بزنید این کار موجب می‌شود مدت زمان بیشتری سایه روی صورتتان بماند.

زیبایی و آرایش چشم

۱۴) خط‌ها و چین و چروکهای اضافی صورتتان را به حداقل برسانید

به جای پوشاندن جوش‌ها و بر جستگی‌های پوست توسط پوشاننده (concealer) و استفاده از هر نوع پودر و کرم دیگر (روشی که اغلب باعث می‌شود ایراد‌های پوست بیشتر به چشم بیاید تا آن را کم رنگ نشان دهد.)تلاش کنید که این ضایعات را بر طرف کنید. برای این کار ابتدا از کرم چشم آبرسان استفاده کنید این نوع کرم‌ها پوست را مرطوب نگه می‌دارد. در قدم بعد استفاده از کرم پوشاننده می‌تواند چاله‌ها و هر نوع ایراد دیگر پوست را برطرف کند. در این حالت گویی شما قسمت‌های آسیب دیده و مشکل دار پوست را بتونه می‌کنید. سپس از سایه مات استفاده کنیدو برای قسمت دور چشمتان که تیره تر است از سایه ای روشن تر استفاده کنید.

۱۵)موهای خاکستری ابرو را بپوشانید

برداشتن ابرو‌های خاکستری به نظر راه ساده ای می‌آید اما نتیجه خوبی نخواهد داشت و ابروهایتان را لخت و کچل نشان خواهد داد که با این روش نه تنها مشکل ابروها حل نخواهد شد بلکه زیبایی اش را هم از دست می‌دهد. استفاده از پودر ابرو و یا ریمل ابرو زیبایی را به ابرو‌ها بر می‌گرداند. (مزیت : این فرمول ابرو‌ها را جادویی می‌کند) برای این کار باید از رنگی استفاده کنید که با رنگ موها یتان همخوانی داشته باشد اگر موهایتان سیاه باشد که آسان است ولی اگر رنگی غیر از سیاه داشته باشد با ید از رنگی استفاده کنید که حالت طبیعی ابرو حفظ شود. رنگ قهوه ای از بقیه رنگها مناسب تر است.

زیبایی و آرایش چشم

۱۶) تیرگی پوست تان را کم کنید

اگر زیر چشمتان تیره است هنگام آرایش بهتر است بیشتر روی قسمت بالایی چشم تان کار کنید، بنابر این از کشیدن خط چشم در زیر چشم خودداری کنید و ریمل را فقط برای مژه‌های بالایی استفاده کنید و مژه‌های پایینی نیازی به ریمل ندارند، با این کار تیر گی زیر چشم کمتر دیده می‌شود.

برگرفته از فشن۸۸

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه

    بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۶ امتیازs بهترین ترجمه جنین شناسی لانگمن کدام است + مقایسه   جنین شناسی یکی از چالش برانگیز ترین دروس علوم پایه است که مطالعه آن خود چالش های خاص خود را دارد. […]

    خواص آلو برای دیابت چست؟

    خواص آلو برای دیابت چست؟ ۴٫۸۸/۵ (۹۷٫۶۱%) ۶۷ امتیازs خواص آلو برای دیابت چست؟ امروزه می‌توان با مصرف بسیاری از میوه‌ها از مصرف داروهای شیمایی تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود چرا که افرادی که دارای دیابت هستن با مصرف قرص و داروهای شیمایی […]

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !!

    اگر می خواهید خیلی زود جذاب شوید !! ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود .

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    عناوین شغلهای پردرآمد دنیا و ایران

    متخصص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین/ تخمین زده می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش مشاغل مرتبط با یادگیری ماشین، حدود ۳۱ میلیارد دلار باشد. این گفته به معنای آن است که طی یک دوره زمانی شش ساله، نرخ رشد سالیانه این حوزه بیش از ۴۰ […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi