جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب سراب

2,094

بازدید

دانلود کتاب سراب ۴٫۱۷/۵ (۸۳٫۳۳%) ۶ امتیازs

دانلود کتاب سراب

دانلود کتاب سراب

کتاب حاضری که پیش رو دارید ، در واقع مجموعه ای پراکنده از چرایی هاست که ممکن است در ذهن هر انسان خردمند و متفکر شکل بگیرد . هر کسی که دست کم خود را زاییده عصر تعقل و عقل گرایی بداند ؛ مسلما ذهنی کنجکاو دارد که به دنبال چرایی ها و چگونگی ها می گردد و لا جرم این مغز پرسشگر سبب تشکیک وی در مسائل پیرامونش می گردد و دوست دارد یا اینکه بهتر بگویم ناچار است که کنه اشیا را دریابد ، وانگهی پاسخی برای پرسش بیابد . در این مجموعه ، تقریبا بعضی از این چرایی ها گرد هم آمده که البته این را باید مدیون فرد ناشناسی بود که در نقد قرآن یک سری مطالب را تحت عنوان (  قرآن کلام آفریدگار است ) گردآوری نموده است . چرایی هایی که قاعدتا از ذهن من و شما ، که فرزندان تعقل هستیم می گذرد . اینکه فکر کنید می خواهم ژست روشننفکری بگیرم یا اینکه ادای روشنفکرها را در بیاورم باید بگویم که ابتدای کار نیز خودم هم در مورد خودم چنین می اندیشیدم . دلیلش هم این است که ما هنوز در جامعه ایران ، تعریف روشنفکری را نمی دانیم . اینکه هنوز پس از گذشت چندین سال از دوره روشنگری در اروپا و بعد در ایران ، تعریف روشنفکری را نمی دانیم حکایت از سر درگمی دارد که ما در قبال هویتمان داریم . جای تعجب هم ندارد که یک نفر برای شما روشنفکر به نظر بیاید ولی برای من و دیگری خیر ! جلال آل احمد برای خیلی ها روشنفکر است ولی برای خیلی های دیگر کسی است که راه سعادت را با شقاوت عوض کرد … کتاب سراب حاوی مقدمه ای انتقادی از وضعیت کنونی جوامع مسلمین است . این کتاب در نقد کتاب آیا قرآن کلام آفریدگار است نوشته شده است . برای دانلود کتاب سراب با ما همراه باشید .

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : ادریس محمدی
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 4.6 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 194
منبع : www.takbook.com

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب دلایل اختلاف و آداب آن

    فهرست مطالب کتاب در یک نگاه : مقدمه یکم : مرحله قبل از وقوع خطا ۱ – جستجو کردن و روشن نمودن ۲ – شناخت صفات نقل کننده ۳ – عرضه کردن این امر بر اصول ۴ – انتظار کشیدن

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا

    دانلود کتاب درآمدی بر ذکر و دعا از دید شمس و مولانا ۳٫۹۸/۵ (۷۹٫۶۸%) ۶۳ امتیازs شمس ‌الدّین محمّد تبریزی و مرید یکرنگ او، مولانا جلال ‌الدّین محمّد مولوی، از زمرۀ عارفان و اولیایی هستند که پس از آنکه در حق‌تعالی فانی گشته و […]

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن

    دانلود کتاب کلیدهای گشایش ثروت در پرتو قرآن ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۸ امتیازs چیزی که تعداد بسیاری از مسلمانان را به خود مشغول نموده است ، طلب رزق و روزی می باشد . تعداد زیادی از آن ها در این گمان هستند که تمسک جستن […]

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه

    دانلود کتاب تفسیر سوره فاتحه ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب تفسیر سوره فاتحه از منظر تجزیه و تحلیل لغات تقدیم علاقمندان می شود .

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری

    دانلود کتاب پروژه خویشتن داری ۲٫۸۶/۵ (۵۷٫۱۴%) ۷ امتیازs بهبود ما درست از همین جایی شروع میشود که هستیم، بهبود با یادگیری آغاز میگردد، اما قرار است چه چیز را یاد بگیریم؟ قرار است خودمان را بشناسیم و در خودشناسی عالی شویم. کمی در […]

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی

    دانلود کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی ۴٫۲۱/۵ (۸۴٫۲۹%) ۱۴ امتیازs در کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی بازخوانی برخی مفاهیم را از نگاه شهید مطهری مرور می کنیم.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi