جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب فرمالیسم و مارکسیسم

17,045

بازدید

دانلود کتاب فرمالیسم و مارکسیسم ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۲ امتیازs

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : سعيد ساري اصلاني
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 2010000
نوع فايل : PDF


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب واکسن تلویزیون

    دانلود کتاب واکسن تلویزیون ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۴ امتیازs خلاصه کتاب در یک صفحه گوش سپردن به تلویزیون ها کاری بیهوده است. ما در منزل ١۴سالی هست که تلویزیون نداریم. بدگویی آنها مسیر زندگی را تغییر خواهد داد. کاری می کنند تا نیمه پر لیوان […]

    دانلود کتاب اقتصاد سیاسی خودمانی

    دانلود کتاب اقتصاد سیاسی خودمانی ۴٫۶۹/۵ (۹۳٫۷۹%) ۲۹ امتیازs اقتصاد سیاسی یک روش مطالعه علمی دربارهٔ پدیده‌های اجتماعی است. این رهیافت بر وجود ارتباط میان مؤلفه‌های سیاسی و اقتصادی در شکل‌دادن به پدیده‌های اجتماعی مبتنی است.

    دانلود کتاب گفته هایی از نلسون ماندلا

    دانلود کتاب گفته هایی از نلسون ماندلا ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۱۱ امتیازs نلسون ماندلا نمادی زنده از عالی ترین ارزش های سازمان ملل متحد است. او در جریان سال های طولانی در زندان اعتقاد تزلزل ناپذیر خود را به عدالت و برابری انسان حفظ کرد.

    دانلود کتاب روشهای غربی تجزیه سوریه

    دانلود کتاب روشهای غربی تجزیه سوریه ۴٫۲۷/۵ (۸۵٫۴۵%) ۱۱ امتیازs فهرست کتاب ” روشهای غربی تجزیه سوریه ” : فصل اول: شناخت سوریه تاریخ جغرافیایی سوریه تاریخ و ساختار سیاسی اجتماعی سوریه

    دانلود کتاب ما و غرب و چند موضوع دیگر

    دانلود کتاب ما و غرب و چند موضوع دیگر ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۶ امتیازs پس از شدت گیری ارتباط ایرانیان عصر قاجار با اروپا و حضور پیوسته‌ی آن‌ها در سرزمین‌های غرب، به تدریج مهمان ناخوانده‌ای پای در کنار دو فرهنگ پیشین نهاد که با توجه […]

    دانلود کتاب فرهنگ استفاده از فضای مجازی

    دانلود کتاب فرهنگ استفاده از فضای مجازی ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs همانطور که جوامع پیشرفته تر شدند و تکنولوژی و شــــبکه های مـجازی به جز لاینفکی از زندگی انسان ها تبدیل شد، انواع جدید تری از روش های ارتباطی روی کار آمدند که متاسفانه […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi