جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

لاتاری گرین کارت آمریکا

652

بازدید

لاتاری گرین کارت آمریکا ۴٫۲۵/۵ (۸۵٫۰۰%) ۴ امتیازs

لاتاری گرین کارت آمریکا

لاتاری گرین کارت آمریکا/

شاید شما هم بخواهید بدانید لاتاری گرین کارت آمریکا چیست و هدف از برگزاری سالانه این قرعه کشی چیست؟ مرکز رویای آمریکا چه نقشی در این قرعه کشی دارد؟لاتاری برنامه ی قرعه کشی سالانه آمریکاست. برندگان این قرعه کشی مجاز به دریافت گرین کارت آمریکا می باشند .

گرین کارت چیست؟

گرین کارت ویزای اقامت دائم در آمریکاست. دارنده گرین کارت مانند هر شهروند امریکایی میتواند آزادانه در این کشور زندگی، کار و تحصیل کند. یک فرد ایرانی پس از دریافت گرین کارت میتواند تحت شرایط افراد دارای اقامت، بدون هیچ مشکلی به ایران سفر کند و با همان کارت به آمریکا بازگردد. و بدون ویزا به امریکا رفت و آمد کند.

هرسال برنامه ی قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا توسط دولت آمریکا و اداره ی مهاجرت امریکا برگزار می شود و تمام افراد تحت شرایط میتوانند در این برنامه شرکت کنند.

دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اعطا میکند. هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام میشوند.

کشور ما ایران نیز تا به امسال جزو کشورهای مجاز بوده است. معیار اینکه اتباع چه کشورهایی میتوانند در لاتاری شرکت کنند و چه کشورهایی نمیتوانند، بستگی به تعداد مهاجران آن کشور در ایالات متحده دارد. تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورها هر ساله از طرق دیگر به آمریکا مهاجرت میکنند.

به واقع لاتاری فرصتی برای کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به این کشور گسیل میدارند، تا از این طریق بتوانند موازنه ای بین نژاد و جمعیت مهاجران بوجود آورند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery (قرعه کشی ویزای گونه گونی) نام گرفته است.

طبق آمار منتشر شده، در حال حاضر حدود یک میلیون و چهارصد هزار ایرانی ساکن ایالات متحده میباشند.شرایط شرکت در لاتاری برای عموم مردم ایران و ایرانی مجاز است. برای اطلاع بیشتر به صفحه شرایط شرکت در لاتاری مراجعه کنید.

شرکت در برنامه ی سالانه ی لاتاری برای تمام افراد واجد شرایط کاملا “رایگان” می باشد و دولت امریکا از شروع ثبت نام تا زندگی در امریکا هیچ هزینه ای از شرکت کننده طلب نمیکند، چرا که این برنامه یک قرعه کشی است و برنده همانند برنده ی هر قرعه کشی ای نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد.

در طول ثبت نام و دیدن نتیجه یا قبل و بعد از برنده شدن از شرکت های ثالث یا واسطه و… بارها به طرق مختلف از شما پول درخواست می شود در صورتی که این قرعه کشی از ابتدا تا انتها نیاز به هیچ هزینه ای ندارد.
لاتاری گرین کارت آمریکا
مزایای داشتن گرین کارت آمریکا

زندگی در آمریکا: فرد صاحب گرین کارت اگرچه که یک شخص خارجی محسوب می شود و آمریکایی نیست ولی می تواند در آمریکا زندگی کند (live permanently) و تحت حمایت قوانین آمریکا و دولت آمریکا قرار دارد.

کار در آمریکا: دارنده‌ی گرین کارت می تواند بعد از کسب مجوز های مربوط در آمریکا مشغول به کارشده و شغل خصوصی یا دولتی داشته باشد.

آوردن همسر و بچه ها به آمریکا: دارنده ‌ی گرین کارت می تواند همسر یا بچه های زیر ۲۱ سال خودرابه آمریکا بیاورد.

اسپانسر: دارنده ‌ی گرین کارت می تواند اسپانسر افراد دیگر شود.

درخواست سیتیزن شیپ (شهروندی): دارندگان گرین کارت می توانند برای سیتیزن شیپ شدن اقدام کنند (بطور معمول بعد از گذشت ۵ سال).

دارابودن حق تحصیل و دریافت کمک هزینه تحصیلی: دارندگان گرین کارت به عنوان مقیم، حق پرداخت هزینه تحصیلی کمتر برای دانشگاه ها را دارند.

داشتن شماره ملی: دارندگان گرین کارت از مزایای داشتن شماره ملی برخودار می شوند، این موضوع برای افرادی که پیش از بازنشستگی دارای ۱۰ سال سابقه کار در امریکا باشند به همراه برخورداری از مزایای بازنشستگی خواهد بود.
لاتاری گرین کارت آمریکا
مشخصات عکس استاندارد برای لاتاری

فرد متقاضی و تمامی افراد مجازی که میتوانند به همراه ایشان ثبت کنند (همسر و فرزندان) بایستی حتماً تصویر مناسب و مجاز جهت شرکت در لاتاری تهیه کنند. حتی اگر کودک یک ماهه دارید، بایستی از ایشان نیز عکس تهیه کنید.

اگر کودکتان نمیتواند بنشیند میتوانید به صورت خوابیده رو به دوربین از او عکس بگیرید. در عکس کودکان زیر ۲ سال سختگیری زیادی وجود ندارد. اما تهیه تصویر اجباریست.
لاتاری گرین کارت آمریکا
شرایط عمومی عکس:

عکس بایستی رنگی باشد.فرد کاملاً مستقیم و رو به دوربین بنشیند.سر کاملاً رو به دوربین باشد. نه رو به بالا و نه رو به پایین یا طرفین باشد.اندازه سر در عکس به حالت نرمال باشد. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد.

زمینه عکس سفید یا روشن باشد.در صورت استفاده از عینک، انعکاس نور در آن نمایان نباشد.از کلاه در عکس استفاده نشود حتی برای کودکان.عکس خانم ها میتواند با حجاب باشد. اما گردی صورت باید کاملاً نمایان باشد.

لاتاری گرین کارت آمریکا
ویژگی های فنی عکس

عکس مربعی و ابعاد آن ۵ سانت در ۵ سانت یا ۶۰۰ پیکسل در ۶۰۰ پیکسل باشد.
رزولوشن عکس ۳۰۰ dpi باشد.

راه های تهیه عکس:

مراجعه به عکاسی و تهیه یک عکس جدید

تهیه عکس در منزل با استفاده از دوربین شخصی

اسکن عکس ۵ در ۵ موجود توسط اسکنر

در صورتی که عکس را از عکاسی تهیه میکنید، از عکاس بخواهید فایل عکس را به صورت ۶۰۰ پیکسل در ۶۰۰ پیکسل روی فلش مموری یا CD تحویل شما دهد. اگر چنین امری برای عکاس میسر نبود، پس از دریافت عکس چاپ شده، عکس را اسکن کنید.
پارس ناز

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    نکاتی ساده که خیلی ها نمی دانند

    ♣ هنگام سکسکه تا جایی که میتوانید نفس خود را حبس کنید و بعد به آرامی تنفس کنید . ♣ اگر در جاده به دنبال ناهار یا شام هستید ، از جایی که کامیون ها نگه داشته اند غذا بخورید .

    این ۹ کار را اول صبح انجام ندهید

    زدن دکمه خاموش کردن آلارم ساعت بیش از یک بار: یک بار به راحتی می‌تواند به پنج بار تبدیل شود و همچنین به مغز می‌آموزد که بیداری را به تعویق بی‌اندازد. بیرون آمدن از رختخواب در اولین روز از هفته یا بعد تعطیلات ممکن […]

    معرفی شاخه های علوم غریبه

    معرفی شاخه های علوم غریبه ۳٫۷۵/۵ (۷۵٫۰۰%) ۴ امتیازs شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

    ۹ واقعیت درمورد افراد مطالعه گر

    از کودکی به ما گفته‌اند که کتاب خواندن کار ارزشمندی است و برای ما مفید است. زمانی که سن کمی داشتیم متوجه اهمیت کتاب خواندن نمی‌شدیم و این کار را چندان جدی نمی‌گرفتیم اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباط با افراد تاثیرات […]

    همه چیز درباره ویزای الکترونیکی

    با فراگیر شدن سیستم های الکترونیکی در دنیا اغلب کشورهای سامانه ویزای الکترونیکی برای اتباع خارجی را راه اندازی کرده اند.

    ویتامین U

    ویتامین U از ترکیبات مفید موجود در برخی خوراکی ها از جمله سبزیجات چلپیایی است که بر خلاف نام آن نوعی ویتامین محسوب نمی شود . از جمله فواید احتمالی آن می توان به درمان زخم معده، سلامت ریه، کبد و کلیه، کاهش کلسترول […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi