جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

الگوریتم عقاب eagle گوگل در سال ۲۰۱۶

461

بازدید

الگوریتم عقاب eagle گوگل در سال ۲۰۱۶ ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs

الگوریتم عقاب گوگل

شک نکنید گوگل در حال اجرای الگوریتم جدید خود در سال ۲۰۱۶  است . سئو کاران حرفه ای در حال رصد کردن رفتار و سیستم رتبه بندی گوگل هستند . این الگوریتم بصورت غیر رسمی فعلا شروع بکار کرده است . گوگل این الگوریتم را در اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۶ روی موتور جستجوگر خود اعمال کرده است و هنوز در این مورد اطلاع رسانی نکرده است.

مهمترین تغییرات در الگوریتم جدید گوگل

همانگونه متوجه شدید الگوریتم مرغ مگس خوار الگوریتم جدایی نبود بلکه در راستای تکمیل الگوریتم های قبلی گوگل بخصوص الگوریتم پاندا ارائه شد ولی بنظر میرسد الگوریتم جدید تغییرات اساسی دارد . برای متوجه شدن این مساله باید مسالی از ورژن های ویندوز را بزنم مثلا ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ تقریبا مشابه هم هستند و ویندوز ۱۰ همان ویندوز ۸ است که خیلی از باگ های آن گرفته شده است ولی تفاوت بین ویندوز سون و ویندوز xp بسیار بیشتر است تفاوت الگوریتم جدید گوگل که قرار است در سال ۲۰۱۶ ارائه شود نیز نسبت به الگوریتم های پیشین بسیار زیاد بنظر میرسد.

چند تغییر اصلی در الگوریتم جدید گوگل در سال ۲۰۱۶

در این الگوریتم تمرکز زیادی به تگ های html ( h1 ,h2 ) وجود دارد و گوگل سعی در برطرف کردن این قضیه دارد بخصوص برای وبسایتهایی که محتوای ضعیفی دارند ولی تگ بندی مناسبدارند.

همچنین ۳ شبکه اجتماعی توییتر , فیسبوک و گوگل پلاس نقش بسیار پررنگتری نسبت به قبل در رتبه سایت شما خواهند داشت و نقش  social metaپررنگ شده است

گوگل در حال طراحی یک سیستم ۴۰ دیجیتی برای شناسایی بهتر متون کپی رایت شده است . اگر بتواند این سیستم را پیاده سازی کند کپی کاران بیچاره اند . در این سیستم اگر فقط ۴۰ دیجیت از متن شما قبلا در سایت دیگر استفاده شده باشد متن شما کپی تلقی شده و از اعتبار خارج خواهد شد . این مهمترین تغییر است . ولی شاید در اجرا مشکلات زیادی داشته باشد .

نام این الگوریتم فعلا قطعی نیست ولی به احتمال فراوان آن را Eagle نام گذاری خواهند کرد و معنی آن الگوریتم عقاب است.

پیش بینی برای پارامترهای سئو سازی سایت در سال ۲۰۱۶

سئو سازی و بهینه سازی سایت شامل تکنیک های گوناگونی شامل بهینه سازی سرعت سایت و تعریف صحیح تگ های متا در صفحات، کسب لینک های طبیعی و معتبر، فعالیت در شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر میشود و انتخاب هر کدام از این روش ها و یا ترکیبی از آنها میتواند برای شما مفید و تاثیرگذار باشد، ولی اشتباهات رایجی در این زمینه وجود دارد که بررسی موردی آنها میپردازیم:

با سئو سازی مناسب به طور حتم کسب رتبه ۱ در نتایج گوگل میتواند بازدیدکننده زیادی برای سایت شما بهمراه داشته باشد . افزایش تعداد بازدیدکننده یکی از نشانه ها اصلی موفقیت در سئو سازی سایت می باشد. ولی حتی خود گوگل نیز نمیتواند رتبه ۱ را برای شما تضمین کند زیرا نتایج گوگل با توجه به کشور کاربر، سابقه ی جستجوهای قبلی و فعالیت او در شبکه های اجتماعی تغییر میکند و نمیتوان یک رتبه یکتا برای سایت شما در هر کلمه کلیدی مشخص تعیین نمود.

همچنین مهمتر از جایگاه شما، عبارتی است که این جایگاه را در آن کسب نموده اید، برخی از عبارات دارای رقابتی سنگین بوده و برخی به راحتی قابل دست یابی هستند. کسب رتبه ۱۰ برای عبارتی مانند “آموزش فتوشاپ” ارزشمندتر از رتبه ۱ برای عبارتی مانند “آموزش مبتدی تا حرفه ای فتوشاپ” خواهد بود. پس عملکرد خود یا متخصص سئو را تنها براساس جایگاه کلمات نسنجید، بلکه میزان افزایش ورودی و میزان حضور این افراد در سایت شما بسیار مهم تر است.

در چنین شرایطی داشتن یک آمارگیر قدرتمند و بررسی رفتار بازدیدکنندگان در سایت اهمیت بسیاری خواهد داشت.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi