جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

شایع ترین عمل های زیبایی بین مردها

2,779

بازدید

شایع ترین عمل های زیبایی بین مردها ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۳ امتیازs

عمل زیبایی مردان

شایع ترین عمل های زیبایی بین مردها

در دنیای حاضر کمتر فرقی بین مردها و زنان وجود دارد . بزرگترین دلیل این امر میل به زیبایی و آراستگی در میان هر دو جنس است. عمل زیبایی یکی از راه کار هایی است که فرد به عنوان آخرین گزینه مجبور به انجامش می شود. جالب است بدانید. مردها از عمل‌های زیبایی روی‌گردان نیستند، فرقی نمی‌کند برای داشتن ظاهری جوان‌تر باشد یا عضلانی‌تر. به گفته انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا مردان بیش از ۷۵۰۰۰۰ عمل زیبایی در سال ۲۰۱۰ داشته‌اند که ۸ درصد کل عمل‌های زیبایی این دوره را شامل می‌شود. عمل‌های زیبایی مردان از سال ۱۹۹۷ حدود ۹۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

پرطرفدارترین عمل‌ های زیبایی در بین مردان عبارتند از: لیپوساکشن، جراحی پلک، بینی، کوچک‌ سازی سینه و جراحی گوش.
لیپوساکشن
در سال ۲۰۱۰ تعداد مردانی که تحت این عمل قرار گرفتند به ۳۷۰۰۰ مورد می‌رسد. در این عمل چربی‌های اندامی چون پاها، باسن، شکم، دست، صورت و یا گردن توسط دستگاه مکنده برداشته می‌شود. زخم به جا مانده طولی کمتر از ۱ سانتی‌متر دارد.
جراحی پلک
مردانی که تمایل دارند ظاهری جوانتر داشته باشند معمولاً از مشتریان این نوع جراحی هستند. این عمل با حذف چروک و جربی‌هایی که باعث تورم زیر چشم می‌شود به صورت ظاهری بهتر می‌بخشد.
جراحی بینی
این عمل معمولاً انتخاب افرادی است که فکر می‌کنند بینی‌هایشان بسیار بزرگ و یا دارای نقص است.
جراحی سینه
طبق برآوردها حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد مردان دارای سینه‌ هایی با رشد غیر‌معمول هستند. این عمل با حذف بافت‌های سینه، چربی و پوست به افراد کمک می‌کند.
جراحی گوش
حدود ۱۰۸۵۰ مرد در سال ۲۰۱۲ تحت این عمل قرار گرفتند. در این عمل با تغییر شکل غضروف، گوش به سر نزدیک‌تر می‌شود. شکاف مربوطه معمولاً در پشت گوش‌ها ایجاد شده تا اثر زخم در چروک طبیعی پوست پنهان شود.

از بین بردن ریش و سبیل مرد

تزریقات مربوط به مردان
مردان زیادی که تحت عمل زیبایی قرار می‌گیرند به تزریقاتی چون بوتاکس برای داشتن ظاهری جوان و شاداب تمایل نشان می‌دهند.
افرادی که در فکر استفاده از عمل‌های زیبایی هستند می‌بایست به جراحان دارای بورد تایید شده مراجعه کنند.

منبع : الو دکتر

دانلود کتاب





مطالب مشابه با این مطلب

    نقش شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی در چالش های مالیاتی پزشکان

    نقش شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی در چالش های مالیاتی پزشکان//   حرفه پزشکی، با وجود جایگاه رفیع و نقشی حیاتی در جامعه، همواره با چالش های متعددی در حوزه مالیات روبرو بوده و هست.

    خرید کفش اسپرت مناسب

    خرید کفش اسپرت یکی از مهمترین بخش‌های خرید هر فردی است. چرا که یک کفش مناسب باعث داشتن پاهای سالم و درنتیجه انجام اقدامات سریع‌تر به سمت رویاها می‌شود. درست است که مراجعه به مراکز خرید شاید اولین گزینه‌ای باشد که به ذهن می‌رسد اما […]

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas

    معرفی بازی‌های Tekken 3 و GTA San Andreas در این مقاله به بررسی و معرفی GTA San Andreas و Tekken 3  می‌پردازیم که محال است هیچ گیمری نامی از این دو بازی نشنیده باشد. این دو بازی در هنگام عرضه در زمان خود توانستند رکوردهای فروش بازی را جا بجا کنند و به شاهکارهای فراموش‌نشدنی تبدیل شوند که به دلیل استقبال فراوان […]

    چه کنیم تا قند خون نگیریم ؟

    چه کنیم تا قند خون نگیریم ؟ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز ۱. شکر و کربوهیدرات‌های تصفیه شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید: خوردن غذا‌هایی که شکر و کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارند، می‌توانند ریسک و خطر ابتلا به دیابت را بیشتر کنند. بدن […]

    جراحان آمریکایی با موفقیت کلیه یک خوک را به یک بیمار پیوند زدند

    برای نخستین بار کلیه یک خوک به انسان پیوند زده شد، آن هم بدون رخ دادن واکنش حاد رد پیوند از سوی سیستم ایمنی بدن بیمار.

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi