جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

استفاده از Easy Downloader برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای اینستگرام

1,115

بازدید

استفاده از Easy Downloader برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای اینستگرام

اگر شما بدنبال راهی ساده برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای اینستگرامی در دستگاه اندرویدی‌تان، بدون روت کردن آن هستید، با ما همراه شوید تا شما را با برنامه‌ای کاربردی در همین زمینه آشنا نماییم.
وقتی شما اینستگرام را از طریق وب‌سایت و مرورگر وب مرور می‌کنید، ذخیره تصویر مورد علاقه شما کار آسانی است. البته ذخیره ویدئوها ممکن است کمی زحمت بیشتری داشته باشند؛ با این حال هنوز ممکن و تقریباً به آسانی قابل انجام خواهد بود. اما وقتی شما از یک دستگاه اندرویدی و اپلیکیشن مخصوص اینستگرام برای مرور تصاویر و ویدئوهای دوستان خود استفاده می‌کنید، ذخیره موارد مورد علاقه، دیگر کار آسانی نبوده و این کار برای اغلب کاربران سخت و حتی گاهی غیرممکن خواهد بود. بهترین و ساده‌ترین راه تهیه اسکرین‌شات از صفحه‌نمایش و برش محدوده عکس مورد نظر توسط یک برنامه ویرایش عکس است که چندان فرآیند دلچسبی به نظر نمی‌رسد.

اما با استفاده از برنامه EasyDownloader شما قادر خواهید بود تا هر تصویر یا ویدئوی اینستگرامی دلخواه را به آسانی و بدون نیاز به تهیه اسکرین‌شات و برش آن، ذخیره نمایید! این برنامه فرآیند پیچیده قبلی را تنها با دو ضربه ممکن خواهد ساخت! بیائید شروع کنیم.

قدم اول: برنامه EasyDownloader را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمائید. دستگاه شما می‌بایست از اندروید ۳ یا نسخه‌های بالاتر برخوردار باشد. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً از همین لینک ارائه شده نسبت به دریافت و نصب این برنامه اقدام کنید؛ چرا که برنامه‌های بسیار دیگری نیز با نامی مشابه نام این برنامه در فروشگاه گوگل موجود هستند که اغلب ویژگی‌های معرفی‌شده برای این برنامه را ندارند.

قدم دوم: برنامه را باز کرده و قابلیت دانلود را فعال نمائید. سپس بر روی آیکون اینستگرام در گوشه بالا و سمت راست برنامه ضربه بزنید.

قدم سوم: زمانی که در حال مشاهده‌ی تصویر و یا ویدئوی موردنظر خود در اینستگرام هستید، بر روی «سه نقطه» در پایین آن ضربه زده و گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید. پس از این کار، به‌جای اینکه لینک آیتم مورد نظر شما کپی شود، تصویر یا ویدئوی مربوطه در گالری دستگاه اندرویدی شما ذخیره خواهد شد. یک اخطار نیز به محض اتمام دریافت فایل برای شما به نمایش درخواهد آمد.

توجه داشته باشید زمانی که دریافت محتوای موردنظر شما به اتمام رسید، برنامه کماکان در حال اجرا خواهد بود. برای خروج کامل از برنامه می‌بایست برنامه را باز کرده و بر روی آیکون Power در گوشه بالا و سمت راست ضربه بزنید. البته لازم به یادآوری است که اخلاقاً شما می‌بایست پیش از دریافت تصاویر یا استفاده تجاری از آنها، از صاحب و تولیدکننده‌ی آن اجازه بگیرید.

وحید دیانی

منبع : زومیت

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کلسی پایپر، روزنامه نگار امریکایی و از کارکنان سایت “وُکس” است جایی که او برای ستون Future Perfect می‌نویسد که موضوعات مختلفی را از دیدگاه نوع دوستی موثر پوشش می‌دهد. پایپر نگران خطرات فاجعه […]

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده : شاید چیزی که هنگام تماشای فیلم‌های علمی‌تخیلی و آینده‌نگر انسان را به هیجان می‌آورد، امید به دیدن و تجربه‌ی چنین تکنولوژی‌هایی در آینده‌ی نزدیک است.

    نگرانی از توسعه هوش مصنوعی

      نگرانی از توسعه هوش مصنوعی مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.

    شناخت بهترین گوشیها برای بازی

    در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران می‌پردازیم که نه تنها برای هر مقدار بودجه‌ای مناسبند بلکه در انجام بازی‌هایی با گرافیک بالا عملکرد خوبی نیز دارند.

    بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور

      بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور   مقدمه المنت دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم و کاربردی در موتور های دیزل ژنراتور می باشد. در واقع وجود این المنت سبب می شود که دمای آب موتور گرم شده و موتور عملکرد صحیح خود را […]

    راهنمای خرید درب ضد سرقت

    اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاه‌های عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدل‌های این کالا مواجه می‌شوید. حتی در فروشگاه‌های اینترنتی نیز تنوع بالایی از درب‌های ضد سرقت به مشتریان عرضه می‌شود.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi