جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

سی کار مفید برای سپری کردن زمان در اینترنت

792

بازدید

سی کار مفید برای سپری کردن زمان در اینترنت

ما زمان خیلی زیادی را در اینترنت سپری می‌کنیم و به ندرت می‌توانیم درک کنیم که بیشتر آن واقعاً هدر رفته است. روشهای خیلی زیادی وجود دارند که می‌توانیم در زمان خود به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنیم و در نتیجه به صورت فردی و یا حرفه‌ای بهره‌مند شویم. این مقاله لیستی از کارهای مفیدی را که شما می‌توانید با استفاده از اینترنت انجام دهید برای شما ارائه کرده است.
با توجه به تکنولو‌ژی اینترنت، افراد از نقاط مختلف دنیا می‌توانند با فرد دیگری ارتباط برقرار کنند، در عرض چند ثانیه بدانند که در طرف دیگر دنیا چه اتفاقی رخ می‌دهد، در مورد هر چیز و هر چیز در دنیا اطلاعاتی به دست آورند. بیشتر ما سپری کردن زمان خود را به صورت آنلاین با بازی کردن گیم، چت کردن با دوستانمان، انتشار عکس در شبکه‌های اجتماعی و دانلود آهنگ، گیم، فیلم و هر چه که می‌توانیم برابر می‌دانیم.

تعداد خیلی کمی از ما به صورت واقعاً خوب از اینترنت استفاده می‌کنیم. آن یک پایگاه اطلاعاتی عظیم با سایتهای بسیار زیاد خوب در مورد موضوعات آموزنده و تحصیلی است. روشهای آنلاین خیلی زیادی وجود دارند که به ما کمک می‌کنند پول به دست آوریم و سایتهای خیلی زیادی وجود دارند که ما می‌توانیم از آنها چیز جدیدی یاد بگیریم. بیایید با انجام چیزی مفید به صورت آنلاین از اینترنت برای منفعت خودمان، کشف ایده‌ها، کسب اطلاعات و تقویت زندگی‌مان استفاده کنیم.

روش‌های مفید برای سپری کردن زمان در اینترنت :
در دوره‌های آکادمیک شرکت کنید و مهارت‌های خود را بهبود دهید. این دوره‌های آنلاین راحت هستند چون نیاز ندارند که شما برای شرکت در کلاس از منزل بیرون بروید. آنها می‌توانند از همان مبل راحتی در منزل‌تان انجام شوند. بنابراین دوره‌هایی را انتخاب کنید که علاقه‌ی شما را برمی‌انگیزانند و مهارتها و دانش شما را افزایش می‌دهند. هم چنین با این کار می‌توانید گواهی نامه‌های آنلاین را به رزومه خود اضافه کنید.
کتاب‌های الکترونیکی و یا کتابهای شنیداری را از اینترنت دانلود کنید و یا آنها را به صورت آنلاین بخوانید. مطالعه و خواندن از مفیدترین روشهایی است که شما می‌توانید زمان خود را در اینترنت با آن سپری کنید.
فقط نخوانید؛ از اینترنت برای یافتن کتابهای خوب نیز می‌توانید استفاده کنید. بدانید که چه کتابی برای سن و علاقه‌ی شما بهترین است و بدانید که چه کتابهایی به تازگی وارد بازار شده‌اند. بدانید که محبوب‌ترین کتابها همانند نویسندگان نو ظهور کدام‌ها هستند. در مورد انتشارات آینده به‌روز بمانید و بدانید که چه کتابی را باید بخرید و چه کتابی را نخرید.
از اینترنت برای یافتن پاسخ سوالات‌ مربوط به زندگی روزمره‌تان استفاده کنید. از چیدن دکور خانه و تعمیر تا مد و روابط، منابع متعددی وجود دارند که توصیه‌های خوبی را به شما ارائه می‌دهند.
اینترنت منبع خوبی برای پیدا کردن این است که دنیا چگونه کار می‌کند. از اینکه حکومت‌ها چگونه کار می‌کنند، اینکه چگونه اقتصاد بالا و پایین می‌رود، اینکه جهان چگونه خلق شده است و اینکه بشر چگونه تلاش می‌کند تا فضا را کشف کند سایت‌های زیادی وجود دارند که به شما می‌گویند دنیا چگونه کار می‌کند.
اگر فردی هستید که همه‌ی کارها را خودتان انجام می‌دهید، شما می‌توانید منابع اینترنتی را چک کنید تا ببینید که چگونه به شما کمک می‌کنند که این کارها را انجام دهید. برای مثال چگونه می‌توان از شر لکه‌های روی لباس راحت شد یا چگونه می‌توان یک اتاق را رنگ کرد، یا سوال در مورد اینکه چگونه می‌توان یک مشکل به وجود آمده در کامپیوتر را رفع کرد و یا چگونه می‌توان موتور خودرویی را که کار نمی‌کند تعمیر کرد. همه‌ی این پاسخ‌ها در اینترنت موجود است.
اینترنت به شما طرح خوبی برای یادگیری یک زبان جدید می‌دهد. از مبتدی شروع کنید و با شرکت در دوره‌های آنلاین و کلاس‌های خصوصی زبان به سطوح بالاتر و پیشرفته‌تر بروید.
در کوئیزهای آنلاین که دانش عمومی شما را تست می‌کنند شرکت کنید. تستهای آی کیو زیادی به صورت آنلاین موجود است. علاوه بر این، تستهایی برای کنترل سرعت تایپ شما، مهارتهای زبانی، آگاهی عمومی و حتی استعداد و نوع شخصیت شما وجود دارند. در این تست‌ها و کوئیزها شرکت کنید؛ آنها یک روش مفید برای سپری کردن زمان در اینترنت هستند.
از شبکه‌های اجتماعی فقط برای انتشار تصاویر و گذاشتن پست، پیام و استاتوس در مورد اینکه چه چیزی در زندگی شما می‌گذرد استفاده نکنید. از این وب سایتها برای ارتباط با افرادی که شبیه شما فکر می‌کنند استفاده کنید. به گروهها، انجمن‌ها و یا تشکیلات مرتبط با موضوع مورد علاقه‌ی شما ملحق شوید، اطلاعات و ایده‌های خود را در طرح‌هایی منتشر کنید و بدانید که متخصصان در مورد آن چه می‌گویند.
از وبلاگ‌ها و یا صفحات افرادی که از آنها الهام می‌گیرید پیروی کنید. از اشکال تأثیر گذار در صفحات اجتماعی آنها پیروی کنید و دیدگاه‌های آنها را در مورد موضوعات سیاسی و اجتماعی روز و در حال جریان بدانید. از منابع آنلاین برای آگاهی هر چه بیشتر در مورد دنیای اطراف خود استفاده کنید.
از دیکشنری‌های آنلاین و یا وب سایتهایی مثل Vocabulary استفاده کنید و هر روز تعدادی کلمات جدید را یاد بگیرید.
وب سایت‌هایی وجود دارند که به کاربران اجازه می‌دهند که به توانایی‌های ادراکی خود تمرین دهند. از این منابع استفاده کنید و به مغز خود ورزش دهید.
در مورد توصیه‌های سرمایه گذاری از متخصصان اقتصادی جست و جو کنید و بهترین روش‌های سرمایه گذاری پولی را بدانید و بودجه‌ی خود را طبق سایت‌های معتبر و مختص توصیه‌های بودجه‌ای و سرمایه گذاری تنظیم کنید.
فیلم‌های آشپزی را در وب سایتها تماشا کنید تا دستور العمل‌های جدیدی را یاد بگیرید.
از وب سایتهایی که خود کمکی هستند و دارای زمینه‌ی الهام بخش هستند پیروی کنید. آنها را بخوانید تا بعد از یک روز بد بر سر کار و یا در طول یک مرحله‌ی سخت در زندگی، در خود انگیزه ایجاد کنید و یا به شما کمک کنند به طور مثبت‌تر به زندگی بنگرید. شجاعت‌ها و یا مهربانی‌های افراد عادی و داستان‌های الهام بخش از افراد مشهور در زمینه‌های مختلف می‌توانند به شما امید جدیدی بدهند.
یک وبلاگ بنویسید و خود را ابراز کنید. در مورد هر چیزی که می‌دانید و هر چیزی که باعث علاقه‌ی شما می‌شود بنویسید. با پست کردن یک موضوع آموزنده در دانش اینترنتی سهیم باشید. یا از وبلاگ خود برای سرگرم کردن خوانندگان خود با یک موضوع خنده دار و یا هر چیز خلاقانه استفاده کنید.
با جستجوی برخی کالاهای خوب و تخفیف‌های اینترنتی، خرید کوچک بکنید. خرید اینترنتی زحمت شما را برای بازدید از فروشگاه‌ها و یا مغازه‌ها کم می‌کند و تمام خرید می‌تواند با نشستن در منزل انجام شود. به علاوه پیشنهادهای پر سود زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند پول خود را پس انداز کنید.
با استفاده از نقشه‌ی گوگل (Google Maps) و مشاهده‌ی ‌خیابانی گوگل (Google Street View) یک سفر مجازی را به هر جای دنیا داشته باشید. این منابع هم چنین به شما کمک می‌کنند که برای یک سفر واقعی برنامه ریزی کنید.
به صورت آنلاین در تفریحات خود زیاده روی کنید. اطلاعاتی را در مورد کارهایی که دوست دارید انجام دهید پیدا کنید، آخرین اطلاعات را در مورد چیزهای مورد علاقه‌تان و شرکت در فعالیت‌های جالبی که علاقه‌ی شما را برمی‌انگیزانند بیابید. اینترنت شامل منابع خوب زیادی است که به شما اجازه می‌دهد که در تفریحات خود شرکت کنید و حتی از این فعالیت‌ها می‌توانید درآمد کسب کنید.
از طریق اینترنت یک تماس با دوست که خود که زمان طولانی است با او صحبت نکرده‌اید داشته باشید. یا از ایمیل برای فرستادن پیام به عزیزان خود استفاده کنید.
ارتباط با افراد جدید می‌تواند به کار شما کمک کند. با افرادی که پروفایل‌شان برای شما جالب به نظر می‌رسد و کسانی که می‌توانند شما را به افراد دیگر در این رشته معرفی کنند، ارتباط برقرار کنید. سایتهایی مثل LinkedIn برای به دست آوردن یک شهرت آنلاین با انتشار اطلاعات و چیزهای مربوط به مهارت شما، خوب است.
سایتهای مربوط به ورزش‌های جسمانی به شما کمک می‌کند که خوش اندام بمانید. آنها به شما ورزش‌های راحت، توصیه‌هایی در مورد خوش اندامی و تغذیه ارائه می‌دهند.
گیم‌های آموزشی و یا آنهایی که در برخی روش‌ها به شما کمک می‌کنند (برای مثال بازیهای شبیه سازی) را بازی کنید. گیم‌هایی مثل سودوکو، حل جدول متقاطع را انتخاب کنید. گیم‌های ریاضی را بازی کنید و یا به صورت آنلاین جدول حل کنید.
سازمان‌های خیریه زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین نیز حضور دارند. دنبال این سایتها بگردید، برنامه‌های آنها را بدانید و در آنهایی که می‌توانید شرکت کنید. در علل اجتماعی به اندازه‌ی وسع کوچک خودتان با شرکت در چنین فعالیتهایی سهیم باشید.
ساعاتی را با فرزندان خود برای یادگیری طراحی و نقاشی اینترنتی و یا بازی کردن یک گیم آنلاین با هم دیگر سپری کنید. در یک دوره‌‌ی آنلاین با شریک زندگی خود شرکت کنید. یا به پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌های خود کمک کنید که به وب سایتهایی که ممکن است در آنها ایجاد علاقه کند دست یابند. با این روش شما زمانی را با نزدیکان خود به صورت آنلاین سپری می‌کنید.
از سرویس‌ها و یا حساب کاربری اینترنتی برای به دست آوردن دوباره اطلاعات مهم خود اگر نیاز داشته باشید استفاده کنید. اینترنت می‌تواند برای ذخیره‌ی فضا روی درایو سخت خود و برگرداندن آنلاین اطلاعات شما به کار رود.
شما می‌توانید کالاهای قدیمی خود را با استفاده از وب سایتهایی مثل دیوار، شیپور و دیگر سایتها بفروشید. به دنبال افرادی که ممکن است به خریدن چنین چیزهایی علاقه داشته باشند بگردید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و یک فروش پر سود بکنید.
تراکنش‌های بانکی را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر چه این کار خودش یک فعالیت مفید نیست اما در زمان صرفه‌ جویی می‌کند و در نتیجه باعث می‌شود که شما زمان بیشتری برای کارهای سودمند داشته باشید.
به آهنگهای مورد علاقه‌ی خود گوش دهید، فیلم‌های دلخواه خود را تماشا کنید و یا به سخنرانی‌های سخنرانان انگیزه دهنده گوش کنید. آهنگها به شما کمک می‌کنند که احساس آرامش بکنید، فیلم‌ها به شما زنگ تفریحی را که واقعاً به آن نیاز دارید می‌دهند و گوش دادن به سخنرانی‌های انگیزه دهنده می‌تواند باعث شود که شما در مورد خودتان احساس خوبی بکنید و نسبت به زندگی خوش بین شوید.
به کمک وب سایتهای خبری می‌توانید در مورد آخرین رویدادهای خبری در طول دنیا اطلاعات کسب کنید. در مورد اخبار بدانید و در مورد آخرین پیشرفت‌ها در هر زمینه به‌روز بمانید.
بنابراین، شما چه نوع کار مفیدی می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید؟

راسخون

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟

    انواع کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال_ چگونه فریب نخوریم ؟ ۱٫۵۰/۵ (۳۰٫۰۰%) ۲ امتیازs روند رشد بلاک چین و فضای ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگوهای جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به […]

    آشنایی با مهم ترین اصطلاحات ارز دیجیتال

    احتمالا این روزها درباره ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت‌کوین از گوشه‌وکنار در اخبار رادیو و تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی چیزهایی شنیده‌اید.

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده

    ۱۰ مکانی که توسط گوگل مپ سانسور شده ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اکثر مناطق به علت مسائل امنیتی-سیاسی به صورت سانسور شده در نقشه های گوگل دیده می شوند و به همه این ها باید یک مورد بزرگ یعنی کشور کره شمالی را افزود […]

    توییچ (Twitch) چیست؟

    Twitch برنامه ایست که در آن بازی های ویدیویی دست به دست هم می دهند و با داشتن میلیون ها بیننده و بازی کننده راهی برای تعامل و به اشتراک گذاری محتوای خلاقانه با دیگران ارائه می دهند.

    آموزش پارتیشن بندی در ویندوز ۱۰ و تبدیل GPT و MBR به یکدیگر

    همه‌ی دیسک‌های سخت موجود برای پارتیشن بندی از ساختار قالب‌بندی داده‌ای MBR (مخفف Master Boot Record) یا GPT (مخفف GUID Partition Table) استفاده می‌کنند.

    ۵ ترفند مفید در مرورگر گوگل کروم در اندروید

    در این مطلب به معرفی ۵ ترفند کاربردی و مفید در مرورگر گوگل کروم در سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت. با بهره‌گیری از این ترفندها می‌توانید توانایی کار خود با این اپ را افزایش دهید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi