جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

۷ راهکار طبیعی برای کوچک کردن شکم

753

بازدید

۷ راهکار طبیعی برای کوچک کردن شکم ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

7 راهکار طبیعی برای کوچک کردن شکم

۷ توصیۀ ۱۰۰% طبیعی برای شما داریم که با به کار بستن آنها می‌توانید به این هدف دست یابید….
چگونه شکم مان را صاف نگه داریم؟
در واقع، آنچه که اهمیت دارد، نظم و ترتیب در به کار بردن این توصیه هاست. به بیان دیگر، رعایت اصول بهداشتی و تغذیه ای در زندگی است که یک شکم صاف را تا همیشه برای شما تضمین می‌کند.

برای داشتن شکمی صاف، در کمترین موقعیت ها هم تحرک داشته باشید
در تحرک داشتن خساست به خرج ندهید. در هر موقعیتی تحرک داشته باشید، ضمناً برای تحرک داشتن برای خودتان موقعیت خلق کنید: بالا رفتن از پله ها به جای استفاده از آسانسور، پیاده روی، و البته کارهای خانه، باغبانی و … . هر حرکتی به حساب می‌آید زیرا تک تک این حرکات هستند که مجموعۀ فعالیت های روزانه را تشکیل می‌دهند.

یاد بگیرید که از شکم تنفس کنید
یکی از بهترین روش ها برای به کار واداشتن شکم، تنفس از طریق این ناحیه است: هنگامی که هوا را به داخل می‌برید، شکم تان را پر از هوا کنید (و نه شش های تان را)، سپس هوای بازدم را از شکم بیرون بدهید. تنفس توسط شکم راهی بسیار خوب برای ریلکسیشن هم هست.

سعی کنید همیشه شکم تان را منقبض نگه دارید
در زمان انتظار، در محل کار، در انتظار مترو و … سعی کنید روی وضعیت بدن تان کار کنید: بدن تان را صاف نگه دارید، شکم تان را به داخل بدهید باسن تان را منقبض کنید. این تمرین ساده و کوچک را خیلی زیاد انجام دهید: شکم تان را چندین بار در روز منقبض کنید.
 
ورزش کنید، ورزش برای داشتن شکمی صاف ضروری است
فرقی نمی‌کند که چه ورزشی می‌کنید، این فعالیت را با تمرین هایی که توده های چربی شکمی را به کار می‌اندازند، تکمیل کنید: حرکات پدالی، دراز نشست، چرخش نیم تنه و … . این تمرین ها را با نظم و ترتیب انجام دهید.
 
غذاهای سبک بخورید
بر کیفیت تأکید داشته باشید نه بر کمیت. از خوردن غذاهای حجیم خودداری کنید، مصرف فرآورده های چرب را محدود کنید. خوراکی هایی مانند: نان های چرب، چیپس، بسیکویت، سس، پیراشکی و… . به جای استفاده از غذاهای آماده خودتان با استفاده از دستورالعمل های ساده آشپزی کنید.

با یبوست مبارزه کنید
میوه و سبزی زیادی بخورید و غلات کامل را در الویت قرار دهید: ماکارونی، برنج، نان… این سه گروه غذایی تضمین کنندۀ یک گوارش سالم و خوب هستند. زیاد آب بنوشید. خودتان را مجبور کنید که به میزان کافی آب بنوشید یعنی ۱٫۵ لیتر در روز. آب نوشیدنی بسیار خوبی است اما می‌توانید به جای آن از چای یا انواع جوشانده ها (اگر لازم است این نوشیدنی ها را با جایگزین های قندی، شیرین کنید) هم استفاده کنید. اما به هیچ وجه سودا یا الکل ننوشید.

شکم تان را ماساژ دهید
در رختخواب، هنگام چرت بعد از ظهر، در زیر دوش آب و هر موقعیت مناسب دیگری شکم تان را ماساژ دهید، این کار را با حرکات دایره ای شکل به انجام برسانید. از نزدیک ناف تان شروع کنید سپس حرکت را به تدریج به سمت کمرتان امتداد دهید و چرخش های دایره وار را به سمت ران های تان بکشانید.
منبع : سیمرغ

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    نکاتی ساده که خیلی ها نمی دانند

    ♣ هنگام سکسکه تا جایی که میتوانید نفس خود را حبس کنید و بعد به آرامی تنفس کنید . ♣ اگر در جاده به دنبال ناهار یا شام هستید ، از جایی که کامیون ها نگه داشته اند غذا بخورید .

    این ۹ کار را اول صبح انجام ندهید

    زدن دکمه خاموش کردن آلارم ساعت بیش از یک بار: یک بار به راحتی می‌تواند به پنج بار تبدیل شود و همچنین به مغز می‌آموزد که بیداری را به تعویق بی‌اندازد. بیرون آمدن از رختخواب در اولین روز از هفته یا بعد تعطیلات ممکن […]

    معرفی شاخه های علوم غریبه

    معرفی شاخه های علوم غریبه ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۵ امتیازs شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند.

    ۹ واقعیت درمورد افراد مطالعه گر

    از کودکی به ما گفته‌اند که کتاب خواندن کار ارزشمندی است و برای ما مفید است. زمانی که سن کمی داشتیم متوجه اهمیت کتاب خواندن نمی‌شدیم و این کار را چندان جدی نمی‌گرفتیم اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباط با افراد تاثیرات […]

    همه چیز درباره ویزای الکترونیکی

    با فراگیر شدن سیستم های الکترونیکی در دنیا اغلب کشورهای سامانه ویزای الکترونیکی برای اتباع خارجی را راه اندازی کرده اند.

    ویتامین U

    ویتامین U از ترکیبات مفید موجود در برخی خوراکی ها از جمله سبزیجات چلپیایی است که بر خلاف نام آن نوعی ویتامین محسوب نمی شود . از جمله فواید احتمالی آن می توان به درمان زخم معده، سلامت ریه، کبد و کلیه، کاهش کلسترول […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi