جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

کتاب آموزش ویندوز ۱۰

62,327

بازدید

کتاب آموزش ویندوز ۱۰ ۴٫۱۸/۵ (۸۳٫۵۳%) ۱۷ امتیازs
دانلود کتاب آموزش ویندوز 10

کتاب آموزش ویندوز ۱۰ بصورت تصویری و گام به گام

ویندوز ۱۰ (Windows 10) با اسم رمز آستانه_سرآغاز (Threshold) تازه‌ ترین نسخهٔ سیستم‌ عامل از خانواده ویندوز NT شرکت مایکروسافت است و نسخه پس از ویندوز ۸٫۱ بشمار می‌آید. ویندوز ۱۰ نخستین بار در ۸ مهر ماه ۱۳۹۳ در یک رویداد رسانه ‌ای پرده برداری شد. ارتقاء به این ویندوز برای دارندگان ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ (به غیر از نسخه‌های Enterprise) در سال اول رایگان است. در ادامه مایکروسافت تصمیم دارد تا با فروش اشتراک یک ساله ویندوز، سود خود را تأمین کند. این سیستم عامل در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی یکپارچه به‌کار می‌رود. نسخهٔ نهایی این سیستم عامل در ۷ مرداد (۲۷ جولای) و از طریق ویندوز آپدیت در دسترس همگان قرار گرفته است.

مشخصات و توضیحات کتاب آموزش ویندوز ۱۰ به شرح زیر است:
آموزش گام به گام و تصویری نصب و دانلود ویندوز ۱۰
بررسی کلی محیط و ویژگی های ویندوز ۱۰
بیش از سی ترفند کاربردی و بدرد بخور ویندوز ۱۰
طریقه حذف و بازگشت از ویندوز ۱۰ به ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ مایکروسافت و….


ویندوز ۱۰ به شیوه‌ای متفاوت از نسخه‌های پیشین ویندوز سرویس خواهد داد. درحالی که مایکروسافت آغاز به پخش شمار فراوانی از به‌ روز رسانی‌ها برای ویندوز ۸ که ویژگی‌هایی (مانند بهبود رابط کاربری) افزود، ویندوز ۱۰ یک رویکرد گام به گام (مرحله‌ای) پیش خواهد گرفت. کاربران به‌روز رسانی‌های بحرانی، وصله‌های امنیتی، و به روز رسانی‌های غیر بحرانی را برای سیستم عامل دریافت می‌کنند.
در حال حاضر (۱۵ شهریور ۱۳۹۴) ماکروسافت تعداد کاربرن ویندوز ۱۰ را ۷۵ میلیون نفر در ۱۹۲ کشور اعلام کرده است.
هر کسی که تاکنون برای چند هفته با ویندوز ۱۰ کار کرده باشد متوجه بزرگی بروزرسانی که مایکروسافت در این نسخه از سیستم عامل خود انجام داده، خواهد شد. ردموندی‌ها از اشتباهاتی که در ویندوز ۸ انجام دادند حسابی درس گرفته‌اند و با بازگرداندان دکمه محبوب استارت به ویندوز ۱۰ همراه با ظاهری مدرن تا حدود زیادی ایرادات قبل را جبران کرده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با یکدیگر ۱۰ ویژگی پنهان ویندوز ۱۰ را کشف کنیم.
در کتاب آموزش ویندوز ۱۰ که سایت انزل وب آنرا تهیه کرده است با نصب ویندوز ۱۰ و ویژگی ها ، ترفند های ویندوز ۱۰ و آموزش های کاربردی و لازم برای مهاجرت و استفاده بهتر از قابلیت های این ویندوز جدید آشنا میشوید.

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : انزل وب
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 9 مگابایت
نوع فايل : PDF
تعداد صفحه : 90
منبع : انزل وب

رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ

    دانلود کتاب آموزش مبانی فتوشاپ ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۹ امتیازs فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصویر است که یادگیری آن یکی از الزامات در برخی رشته های دانشگاهی و نیز دریافت مدرک مهارت آموزی برخی موسسات است . یادگیری فتوشاپ ساده و آسان است . […]

    دانلود کتاب دنیای شی گرا

    دانلود کتاب دنیای شی گرا ۳٫۴۳/۵ (۶۸٫۵۷%) ۱۴ امتیازs کتابچه : دنیای شی گرا نوشته: امیررضا اندیشمند زبان: فارسی سال نشر: ۲۰۲۳/۱۴۰۲ تعداد صفحات: ۱۹ نوع انتشار : الکترونیکی حتما تا به حال کلمه OOP به گوشتان خورده است. OOP) object oriented programming) یا […]

    دانلود کتاب گام به گام با سئو

    دانلود کتاب گام به گام با سئو ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs کتاب الکترونیکی : گام به گام با سئو نوشته: امیررضا اندیشمند انتشار: ۱۳۹۹/ اکتبر ۲۰۲۰ تعداد صفحات: ۷۴ در قرن ۲۱ سرعت پیشرفت تکنولوژی افزایش بسیاری پیدا کرده و همین طور به روند […]

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس

    دانلود کتاب راهنمای اسکریپت نویسی لینوکس ۴٫۸۳/۵ (۹۶٫۵۲%) ۲۳ امتیازs هدف این کتاب معرفی دنیای جذاب اسکریپت نویسی لینوکس و همچنین سیستم عامل لینوکس می باشد.

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک

    دانلود کتاب تعمیرات تجهیزات میکروتیک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۵ امتیازs کتاب ” تعمیرات تجهیزات میکروتیک ” نوشته‌ی عیسی رشوند، به عنوان اولین و حرفه ‌ای‌ترین پک جامع به آموزش نحوه‌ی عیب یابی و تعمیرات انواع تجهیزات میکروتیک می‌پردازد.

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵

    دانلود کتاب دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ۳٫۳۳/۵ (۶۶٫۶۷%) ۶ امتیازs آنچه در کتاب ” دانستنیهای فیزیک و کامپیوتر ۵ ” می خوانیم : طی الارض چیست ؟ زبان شناسی و هوش منظور از آزادی چیست؟ ساخت ترانزیستور نوری ۱۰ گیگا هرتزی




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi