جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب اندوه مونالیزا

1,335

بازدید

دانلود کتاب اندوه مونالیزا ۴٫۵۰/۵ (۹۰٫۰۰%) ۲ امتیازs

دانلود کتاب اندوه مونالیزا

دوستی‌ ها هر چه قدر هم پایدار، عاقبت جایی بر سر اتفاقی کوچک یا بزرگ به انتها می‌رسد. خب تقصیر را هم نمی‌شود گردن کسی انداخت. حتی گردن تقدیر . شاید هم بشود؛ نمی‌دانم. باید وجدان بی‌طرف بود این طور وقت‌ها. خب زندگی همین است و همین شکلی است. از آن انفجار بیگ بنگ و از ازل بگیر تا… تا به ابد. هیچ چیز و هیچ کس را هم نمی شود تقصیر کار دانست. شاید هم این من هستن که درست فکر نمی‌کنم. شاید مثل فیلم‌های کیمیایی باید یخه‌ی یکی را چسبید، کوبیدش کنج دیوار، چاقو را گذاشت زیر گلویش و فریاد زد: «آی تو بودی، تو ناکس بودی که باعث شدی برن. لامصب، تو بودی که جدایی انداخی بین ما.» اما چه فایده؟ حالا سال هاست که حتا اسم‌ های یکدیگر را به زحمت به خاطر می آوریم. نه فقط سهیلا و عباس را خیلی هامان خیلی سال است که این شکلی شده‌ایم. گاهی فکر می‌کنم زندگی چقدر گوشه‌ های گنگ و گره‌های کور دارد و با هیچ دندانی هم نمی‌شود این گره‌ها را باز کرد، حتی دندان پلنگ.

دانلود کتاب اندوه مونالیزا
نویسنده : شاهرخ گیوا
نشر چشمه ، آبان ۱۳۹۲
دسته : ادبیات ، داستانی ، ایرانی
زبان : فارسی
شابک : ۹۷۸-۶۰۰-۶۸۴۶-۰۳-۳
قیمت : ۶۰۰۰ تومان

توجه : این کتاب فقط جهت معرفی میباشد

دانلود کتاب

نوع فايل : apk , ios





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود کتاب جین ایر

    دانلود کتاب جین ایر ۴٫۱۷/۵ (۸۳٫۳۳%) ۶ امتیازs جین ایر یک رمان عاشقانه میباشد ، قهرمان داستان دختر جوان بی‌ چیزی است با ظاهر معمولی ، اما جسور است و روح والایی دارد. با سختی‌ها مقابله می‌کند ، با قید و بندهای اجتماع کنار […]

    دانلود کتاب پیوند زدن انگشت اشاره

    دانلود کتاب پیوند زدن انگشت اشاره ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs «پیوند زدن انگشت اشاره» دومین اثر بلند «مهام میقانی» محسوب می‌شود.«پیوند زدن انگشت اشاره» روایتی تودرتو و پر از خُرده‌ داستان است که در تهران می‌گذرد. داستان با سقوط یک مرغ ماهی‌خوار غول‌پیکر در […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi