جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

بررسی iOS 9 و ویژگی‌های آن

458

بازدید

بررسی iOS 9 و ویژگی‌های آن ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز

گوشی ios9

اپل از سیستم‌عامل  ‘iOS 9’ برای آیفون و آیپد رونمایی کرد، این به‌روزرسانی شامل تغییرات ظاهری نمی‌شود ولی قابلیت‌های قابل‌ توجهی برای  ‘iOS 9’ معرفی شده است.

اولین و مهمترین ویژگی که می‌شود در ‘iOS 9’ به آن اشاره کرد، ‘Low Power’ است که عمر باتری دستگاه شما را سه ساعت افزایش می‌دهد، این ویژگی به طور اتوماتیک، تنظیمات نور نمایش‌گر را کم می‌کند، و همچنین منابع را محدود می‌کند.

دومین ویژگی این سیستم‌ عامل جدید، افزایش قابلیت‌ها در اپلیکیشن ‘Notes’ است. به این اپلیکیشن ویژگی‌هایی از قبیل: امکان تغییر فرمت متن، امکان اضافه کردن چک لیست‌ها، امکان اضافه کردن عکس و عکس‌برداری همزمان و اضافه کردن آن، امکان رسم تصاویر و شکل اضافه شده است.

سومین ویژگی مربوط به سیری است که قابلیت‌هایی برای بهبود عملکرد سیری به آن اضافه شده است. قابلیت جدید آن این است که شما می‌توانید ‘reminder’ را براساس متن ایمیل‌ها، پیام‌ها، و همچنین مکانی که در آن قرار خواهید داشت تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به سیری این است که می‌تواند برای شما عکسی را که در فوتو دستگاه شما ذخیره شده است، براساس زمان آن، برای شما پیدا کند.

چهارمین ویژگی ‘iOS 9’، مربوط به جستجوی ‘Spotlight’ است. محل آن به سمت چپ صفحه‌ هوم منتقل شده است، و همچنین در این نسخه جدید، می‌توانید ویجت‌های جدید و پیشنهادهای سیری را که شامل اپلیکیشن‌های متنوع، مخاطبان و دیگر موارد مبتنی بر استفاده‌ کاربر از دستگاه‌ خود است مشاهده کنید.

پنجمین ویژگی که  برای آیپد معرفی شده است، ‘Slide-Over’ است، این ویژگی برای دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها است. عملکرد آن به این صورت است که با کشیدن نمایش‌گر به سمت راست، لیست اپلیکیشن‌هایی که دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است، نمایش داده می‌شود. ‘Slide-Over’، دارای یک گزینه به نام ‘full-on Split-View’ است، که به وسیله آن شما می‌توانید نمایی را به حالت‌های منظره‌ای یا پرتره از اپلیکیشن‌هایی که با آن سازگاری دارند مشاهده کنید.

ویژگی ششم، مربوط به نمایش تصویر در تصویر است.این قابلیت این امکان را به شما می‌دهد که اگر در حال مشاهده ویدیو بودید و آن را در وسط ویدیو متوقف کردید، در مراجعه دوباره به اپلیکیشنی که با آن در حال دیدن ویدیو بودید، ویدیو را از همان جایی که باقی مانده تماشا کنید، و همچنین ویدیو در یک صفحه‌ پاپ‌آپ کوچک در هر نقطه از نمایش‌گر که شما بخواهید نمایش داده می‌شود.

ویژگی هفتم، مربوط به به‌روزرسانی اپلیکیشن ‘Map‘ اپل است که در جهت بهبود عملکرد این اپلیکیشن به‌روزرسانی شده است.

ویژگی‌ آخر مربوط به افزایش قابلیت‌های کیبورد است، امکان تایپ سریع (QuickType)  به کیبورد در سیستم‌عامل جدید اضافه شده است، و همچنین این قابلیت امکان این را به شما می‌دهد که متنی را در داخل اپلیکیشن دیگر توسط دو انگشت بسیار سریع انتخاب کنید. به کیبورد آیپد هم چندین میان‌بر اضافه شده است، که شامل: فرمت کردن متن و کات، و کپی پیست با سرعت بالا است.

این ویژگی‌ها تغییرات عمده‌‌ای است که در نسخه جدید ‘iOS‘ ایجاد شده است، قطعا در هنگام انتشار ‘iOS 9’ اپل توضیحات کامل‌تری را در مورد این ویژگی‌ها و عملکرد آن‌ها خواهد داد. از دیگر موارد در ‘iOS 9’ می‌توان به اضافه شدن اپلیکیشن ‘News’ و ‘iCloud Drive’ هم اشاره کرد.

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کلسی پایپر، روزنامه نگار امریکایی و از کارکنان سایت “وُکس” است جایی که او برای ستون Future Perfect می‌نویسد که موضوعات مختلفی را از دیدگاه نوع دوستی موثر پوشش می‌دهد. پایپر نگران خطرات فاجعه […]

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده : شاید چیزی که هنگام تماشای فیلم‌های علمی‌تخیلی و آینده‌نگر انسان را به هیجان می‌آورد، امید به دیدن و تجربه‌ی چنین تکنولوژی‌هایی در آینده‌ی نزدیک است.

    نگرانی از توسعه هوش مصنوعی

      نگرانی از توسعه هوش مصنوعی مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.

    شناخت بهترین گوشیها برای بازی

    در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران می‌پردازیم که نه تنها برای هر مقدار بودجه‌ای مناسبند بلکه در انجام بازی‌هایی با گرافیک بالا عملکرد خوبی نیز دارند.

    بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور

      بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور   مقدمه المنت دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم و کاربردی در موتور های دیزل ژنراتور می باشد. در واقع وجود این المنت سبب می شود که دمای آب موتور گرم شده و موتور عملکرد صحیح خود را […]

    راهنمای خرید درب ضد سرقت

    اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاه‌های عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدل‌های این کالا مواجه می‌شوید. حتی در فروشگاه‌های اینترنتی نیز تنوع بالایی از درب‌های ضد سرقت به مشتریان عرضه می‌شود.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi