جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

چالش های اساسی تجارت اینترنتی

441

بازدید

 چالش های اساسی تجارت اینترنتی

اگر می خواهید یک کسب و کار اینترنتی سود ده راه بیندازید باید از بعضی اشتباهات رایج جلوگیری کنید. در این مقاله ۱۰ تا از اشتباهاتی را که مانع ازموفقیت افراد تازه کار (و حتی بعضی از قدیمی ها) را که مانع از قدرت گرفتن آنها می شود بیان می کنیم.

این مشکلات همانند باری است که بر دوش کسب و کار شما لنگر انداخته ولی از وجود آنها خبر ندارید. دارندگان کسب و کار اینترنتی باید افرادی سمج و پرکار باشند و رد عین حال دیدی فراگیر داشته باشند. نکاتی که در اینجا بیان می کنم به شما کمک می کند تا جلوی بعضی از این مشکلات را بگیرید.

۱- تأخیر

وب سایت یا وبلاگی که برای مدتها بدون تغییر می ماند برای ارائه یک کسب و کار اینترنتی حرفی برای گفتن ندارد. اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی داشته باشد باید یک برنامه و سیستم مدیریت زمان متناسب با آن داشته باشید. الویت بندی کنید و لیستی از کارها که باید روزانه انجام شوند را برای خود داشته باشید و مطابق آنها عمل کنید.

نکته: در صفحات خود محلی برای نظر خواهی قرار دهید زحمت زیادی ندارد ولی کارکد آن فوق العاده است.

۲ کوشش برای رسیدن به اوج

شما هیچگاه نمی توانید بگوید وب سایت یا محصول بی عیب و نقصی دارید. خوب حال چه باید کرد؟ مهم نیست! این مهم است که خیلی زود سایت خود را به وب سایتی زنده تبدیل کنید. بهینه سازی یک وب سایت بسیار خوب است ولی نباید مانع از به روز کردن وب سایت شما بشود.

نکته: اگر وب سایت خود را روزانه Update کنید هر چند تغییرات کمی اعمال کنید بهتر است، تا اینکه هر از چند گاهی تغییرات اساسی اعمال کنید. موتورهای جستجو هم وب سایتی را که روزانه Update می شود بیشتر می پسندند.

۳- دور ریختن پول

این نکته بسیار مهم است به خصوص اگر پول زیادی برای خرج کردن ندارید. معملاً نیمی از هزینه هایی که برای شروع یک کسب و کار اینترنتی انجام می شود بیهوده است. مثلاً شما برای شروع به فضا یا پهنای باند زیادی احتیاج ندارید یا لازم نیست اول کار یک  سرور اختصاصی داشته باشید. در اینترنت خدمات مجانی بسیاری می توانید پیدا کنید. بنابراین به جای اینکه با احساس خود پول خرج کنید بهتر است تحقیق کنید و فکر کنید در آینده ای نزدیک هزینه های ضروری زیادی خواهید داشت و یک کسب و کار اینترنتی زمان زیادی برای رونق لازم دارد.

نکته: در انجمن ها و تالارهای گفتگو می توانید  اطلاعات نایابی پیدا کنید، که به شما در تصمیم گیری درست کمک زیادی خواهد کرد.

۴- به اندازه کافی خرج نکردن

متاسفانه باید کمی پول خرج کنید. در ابتدای راه نیاز به پول زیادی ندارید ولی پس از مدتی هزینه های شما بالا خواهد رفت.

برای شروع به یک  نام دومین، یک هاست و سیستم پاسخگویی شبانه روزی احتیاج دارید که البته این روزها قیمت ها بسیار به صرفه هستند. اما اگر بتوانید یک نام دامنه موجود و فعال را بخرید در زمان و هزینه خود صرفه جویی قابل توجهی کرده اید. یکی از کارهایی که به رشد سایت شما کمک زیادی می کند قرار دادن لینک سایتتان در وب سایت های دیگر است لینک های متنی هزینه های زیادی ندارند و گاه مجانی هستند با این کار هزینه های زیادی نپرداخته اید ولی رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بالاتر برده اید.

نکته: قسمتی از درآمد خود را برای سرمایه گذاری جدا کنید و آن را صرف پیشرفت وب سایت خود کنید از نتیجه آن لذت خواهید برد.

۵- بازار اشتباه

در این مورد باید کمی زیرکی به خرج دهید. ممکن است مخاطبان زیادی برای وب سایت خود فراهم کنید ولی آیا این مخاطبان اهل پول خرج کردن هستند؟

بنابراین باید ابتدا درباره بازاری که می خواهید در آن فعالیت کنید تحقیق کنید. و بازاری باارزش بیابید. بازاری که شلوغ باشد ولی کسی در آن اهل پول خرج کردن نباشد یا اصلا پولی برای خرج کردن نداشته باشد ارزش چندانی ندارد.

۶- افزایش مهارت ها

شما همیشه باید در حال یادگیری و افزایش مهارت باشید. آموزش ضروری است. اگر مهارت های حرفه ای و علم جدید را نیاموزید در گرداب روزمرگی گیری می کنید.

نکته: هر روز زمانی را برای افزایش اطلاعات خود درباره اینترنت، تجارت الکترونیک و … مشخص کنید و از آن استفاده کنید. اگر هر روز یک نکته جدید بیاموزید به مرور به قدرتی در دنیای اینترنت تبدیل خواهید شد.

۷- همه کار را خودتان به تنهایی انجام دهید.

شما می توانید همه کار را به تنهایی انجام دهید ولی کار برای شما سخت تر می شود و در برابر بحران ها آسیب پذیرتر هستید. هر فعالیت اینترنتی لزوما احتیاج به تلاش و سختی زیاد ندارد مثلاً تالارهای گفتگوی پربازدید منبع پرسودی برای کسب درآمد هستند و اگر بتوانید یک تالار بسازید و به صورت گروهی روی آن کار کنید و آن را رواج دهید درآمد مناسبی خواهید داشت.

نکته: ازتالارهای گفتمان موفق بازدید کنید و فرصت هایی را که در اختیار دارند بررسی کنید.

۸- به دنبال پول کم باشید.

آیا می خواهید با فروش های ۲۰ دلاری ثروتمند شوید؟ پس سعی کنید کالاها و خدمات با کیفیت و قیمت بالاتری عرضه کنید تا با فروش کمتر سود بیشتری ببرید.

نمی دانید که کالا یا خدمات خود را خواهید فروخت یا نه اما می توانید سعی کنید. سعی نکنید هر کالایی را بفروشید چون پول بیشتری به دست آورید. درستی و صداقت شما بسیار مهم است. اعتبار خود را فدای درآمد زود گذر نکنید.

۹- کار و زندگی را جدا کنید.

یکی چالش  اساسی وقتی که در خانه کار می کنید وجود دارد و آن تداخل زندگی روزانه در فعالیت شغلی شماست.فقط به این دلیل که شما در خانه هستید! سعی کنید این دو را از یکدیگر جدا کنید و برای هر کدام زمان مشخصی داشته باشید. همینطور باید اتاق کار شما مشخص و مجزا باشد. کار نباید باعث شود نسبت به زندگی خود بی تفاوت شوید ولی در زمان کاری هم اگر متمرکز نباشید موفقیت را لمس نخواهید کرد.

۱۰- جاه طلب باشید.

تا سعی نکنید یاد نمی گیرید. فرض کنید می توانید هر کاری بکنید. چون می توانید! شاید هنوز برای شروع آماده نباشید، اما موانع ذهنی برای خود ایجاد نکنید. و آنها را برای خود بزرگ نکنید. شما برای خود شرایط سودآوری ایجاد خواهید کرد. می توانید چندین وب سایت را اداره کنید، به دیگران تعلیم دهید، فراموش نکنید شما می توانید.

امیدوارم بیان این چالش ها به شما کمک کرده باشد تا به خود دید دیگری پیدا کرده باشید. تجارت الکترونیک راهی برای یک شبه پولدار شدن نیست اما با تلاش و پشتکار و صبر نسبتاً زیاد می تواند شغل پر سودی باشد.

منبع : finework.blogsky.com

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi