جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

برترین تبلت‌های بازار با، ارزش بالاتر از ۱ میلیون تومان

842

بازدید

برترین تبلت‌های بازار با، ارزش بالاتر از ۱ میلیون تومان ۴٫۴۳/۵ (۸۸٫۵۷%) ۷ امتیازs

بهترین تبلت‌های بازار با قیمت بالاتر از ۱ میلیون

خرید یک تبلت مناسب با قیمت بالای یک میلیون تومان ممکن است آسان به نظر برسد چرا که در این زمینه تنها می‌توان به کمپانی‌هایی اعتماد کرد که تجربه و تخصص کافی در تولید چنین ابزاری را کسب کرده‌اند. اما در بین همین کمپانی‌های شناخته شده کدام تبلت با چه ابعاد، مشخصات و سیستم عامل برای نیاز‌های ما طراحی شده است؟ در ادامه با معرفی بهترین تبلت‌های بازار در محدود قیمت بالاتر از یک میلیون تومان، در پی جواب این سوال نیز خواهیم بود.

تبلت‌ها با آن ابعاد بزرگ صفحه نمایش خود قصد دارند برخی نیاز‌های مشخص و مبتنی بر اپلیکیشن و برنامه‌ها را برطرف کنند. بسیاری از ما دلیل انتخاب و خرید یک تبلت را خواندن کتاب، تماشای فیلم، وب‌گردی و امثال این موارد می‌دانیم. اما انتخاب اینکه کدام تبلت می‌تواند نیاز مشخص ما از اینگونه وسایل را به شکل کامل برطرف کند، این روز‌ها بسیار سخت شده است.

 

انتخاب در محدوده تبلت‌هایی که بیشتر از یک میلیون قیمت دارند، بسیار وسیع و گسترده است. اما در این مطلب تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین‌ها را از برند‌های مختلف برای انتخاب راحت‌تر شما آماده کنیم. انتخاب تبلت‌هایی که در این لیست حضور دارند بسیار وابسته به نیاز‌های شما از اینگونه وسایل است. اگر دوست دارید تبلت نقش لپ‌تاپ هم برای شما بر عهده گیرد، مطمئنا هیچکدام از تبلت‌ها نمی‌توانند به اندازه سرفیس پرو ۳ ساخت مایکروسافت این نقش را صحیح و کامل ایفا کنند. اگر به طراحی جالب و خاص علاقه دارید، یوگا ۲ لنوو و ترسنفورمر بوک ایسوس برای شما خلق شده‌اند.اگر بر بروز بودن سیستم عامل برای مدتی طولانی نیاز و تاکید دارید، قطعا آیپد‌های اپل و نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی تا مدت طولانی از بروزترین نسخه سیستم عامل خود بهره خواهند برد. تبلت‌های دیگری همچون سری تب S سامسونگ و سری اکسپریا کامپکت سونی نیز در لیست موجودند که جدیدترین و بهترین تبلت‌های این دو کمپانی مشهور به حساب می‌آیند.

نکاتی که پیش از خرید تبلت باید به آن‌ها توجه کنید:

۱. پیش از انتخاب و خرید یک تبلت حتما باید نیاز‌های خود را از این نوع محصولات مشخص کنید. برای شناسایی بهتر نیاز‌های خود توصیه می‌کنم به این مطلب راهنمای خرید تبلت مراجعه کنید.

۲. در محدوده قیمت بالا‌تر از یک میلیون تومان آزادی بیشتری در انتخاب تبلت مورد علاقه خود خواهید داشت. تبلت‌هایی با اندازه نمایشگر ۱۰ اینچی به وفور یافت می شوند و تنها لازم است نیاز خود از آن‌ها را مشخص کنید. اگر خرید تبلت را برای تماشای فیلم و مرور وب در نظر دارید، قطعا نمایشگر بزرگتر محتوای بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد.امااگر به تبلت‌هایی با اندازه نمایشگر کوچکتر علاقه دارید، باز هم در بین گزینه‌های مختلف، انتخاب‌های فراوانی خواهید داشت.

۳. وضوح تصاویر یا همان رزولوشن نمایشگر از دیگر بخش‌های مهم در انتخاب یک تبلت است. رزولوشن و تراکم پیکسل بالاتر در تبلت برابر است با لذت بیشتر از کار با این وسیله. بنابراین در بین تبلت‌های لیست سعی کنید بالا بودن رزولوشن و تراکم پیکسلی نمایشگر را مد نظر داشته باشید. البته در بین تبلت‌های انتخاب شده وضوح رزولوشن صفحه نمایش بسیاری از آن‌ها کیفیتی فوق العاده را به کاربر ارائه می‌کند.

۴. بسیاری از افراد به دنبال تبلت‌هایی هستند که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. تبلت‌ها در این موضوع به سه دسته تقسیم می‌شوند: گروهی از آن‌ها کامل از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و قابلیت مکالمه نیز به شما ارائه می‌دهند. گروم دوم از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند اما قابلیت مکالمه را در اختیار شما نمی‌گذارند و بالاخره گروه آخر که به کلی نمی‌توانند از سیم کارت و مکالمه پشتیبانی کنند. در بخش مشخصات فنی حتما به این موضوع درباره تبلت منتخب خود توجه داشته باشید.

۵. طراحی دستگاه از دیگر چالش‌های زمان انتخاب یک تبلت مناسب است. به دلایل مختلف ممکن است بخواهید برای کار کردن با تبلت خود این وسیله را برای مدتی در دست‌‌های خود نگه دارید. در اینجا سبکی و نازکی یک تبلت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. اگر تبلت شما سنگین باشد و پس از مدتی دست شما را خسته کند، از انتخاب خود بعدا ناراضی خواهید شد. در بین تبلت‌های ۱۰ اینچی، اکسپریا زد ۲ تبلت با وزن ۴۳۹ گرم سبک‌ترین به حساب می‌‌آید و  در بین گزینه‌های کوچکتر از ۱۰ اینچ نیز اکسپریا زد ۳ تبلت کامپکت با وزن بسیار سبک ۲۷۰ گرم سبک‌ترین به حساب می‌آید.

۶. تبلت‌های بزرگ به باتری‌هایی با ظرفیتی بسیار زیاد مجهز می‌شوند. اما سعی کنید با توجه به کارکردی که مد نظر دارید، بهترین تبلت با بیشترین طول باتری را انتخاب کنید. تبلت‌هایی که عمر باتری برابر یا بیشتر از ۱۰ ساعت دارند انتخاب بهتری به حساب می‌آیند.

۷.سعی کنید پیش از انتخاب هر کدام از این تبلت‌ها یک‌بار آن‌ها را از نزدیک دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که به سلیقه‌ی شما بیشتر نزدیک است. همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با هر محصول بررسی زومیت از آن تبلت را مطالعه کنید. لینک‌های مرتبط در مقابل توضیحات هر دستگاه درج شده است.

در مطلب پیش‌رو قصد داریم ۱۰ تبلت مهم و ارزشمند که در بازار ایران بیشتر از یک میلیون تومان قیمت خورده‌اند را به شما معرفی کنیم. تبلت‌هایی که معرفی خواهند شد از سیستم عامل‌های مختلف ویندوز، اندروید و iOS بهره برده اند تا تنوع در انتخاب شما وجود داشته باشد و با توجه به علاقه و سلیقه خود انتخاب کنید. این راهنما برای کسانی توصیه می‌شود که دوست دارند در بهمن ماه در این رنج قیمت تبلتی را تهیه کنند. در ادامه با ما همراه باشید.
سرفیس پرو ۳ مایکروسافت

بهترین تبلت های بازار با قیمت یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: نسل چهارم Intel Core i5-4300U
حافظه: حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه – ۴ گیگابایت حافظه رم
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی – اندازه ۱۲ اینچ – ۱۴۴۰ × ۲۱۶۰ – تراکم پیکسلی: ۲۱۶ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۵ مگاپیکسل – وب کم ۵ مگاپیکسل
ابعاد: ۹٫۱۴ × ۲۰۱٫۴۲ × ۲۹۲٫۱۰ میلی متر
وزن: ۷۹۸ گرم
باتری: تا حداکثر ۹ ساعت استفاده مداوم
سایر مشخصات: ویندوز ۸.۱ مایکروسافت – عدم پشتیبانی از سیم کارت

سرفیس پرو ۳ مایکروسافت تبلتی است که دوست دارد جانشین لپ‌تاپ شما شود. نمایشگر ۱۲ اینچی این محصول با رزولوشن بسیار مناسب، می‌تواند به یک داک مخصوص کیبورد متصل شود و خصوصیات یک لپ‌تاپ ویندوزی را به شما هدیه دهد. خرید چنین محصولی تنها به نیاز شما از یک دستگاه هیبریدی وابسته است. باتری سرفیس پرو ۳ مایکروسافت با یک پردازنده قدرتمند می‌تواند حداکثر تا ۹ ساعت برای استفاده مداوم دوام بیاورد و از این حیث رقمی فوق‌العاده را بر جای می‌گذارد. اگر مشکلی با قیمت این محصول ندارید، سرفیس پرو ۳ یک تبلت بی‌نظیر است.
قیمت سرفیس پرو ۳ بدون کیبورد و با حافظه ۶۴ گیگابایت ۲/۹۳۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
آیپد ایر ۲ اپل

بهترین تبلت های بازار با قیمت یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Apple A8X with 64‑bit architecture + M8 motion coprocessor Triple Core
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – حافظه رم ۲ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۹٫۷ اینچ – ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ – تراکم پیکسلی: ۲۶۴ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸ مگاپیکسل – وب کم ۱٫۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۶٫۱ × ۱۶۹٫۵ × ۲۴۰ میلی متر
وزن: ۴۴۴ گرم
باتری: حداکثر ۱۰ ساعت وبگردی همراه با پخش ویدیو و موسیقی
سایر مشخصات: iOS 8 اپل – پشتیبانی از سیم کارت – عدم امکان مکالمه

اواخر مهر ماه گذشته اپل از آخرین نسل تبلت‌های خود پرده برداشت. آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ در کنفرانش اپل با مشخصاتی تازه معرفی شدند. همچون نسل قبل، آیپد ایر ۲ از اندازه نمایشگر ۹.۷ اینچ بهره می‌برد اما در مشخصات دیگر مثل دوربین، وزن و پردازنده این محصول بهبود‌های زیادی دیده می‌شود. نسل جدید سری ایر اپل از سنسور شناسایی اثر انگشت «تاچ آیدی» برخوردار است و می‌تواند قفل دستگاه را بسیار سریع‌تر باز کند و البته پرداخت‌های اپل پی را انجام دهد. اپل امکان خرید نسخه طلایی رنگ آیپد جدید خود را برای کاربران خود اضافه کرده و مقدار وزن این محصول را تا جایی که مقدور بوده کاهش داده. آیپد ایر ۲ در زمان رونمایی توانست لقب باریک‌ترین تبلت دنیا را از آن خود کند. از دیگر خوبی‌های این تبلت می‌توان به توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالا و همچنین شارژدهی بسیار خوب باتری یاد کرد.
قیمت آیپد ایر ۲ مدل ۴G با حافظه ۱۶ گیگابایت ۲/۲۵۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
گلکسی تب اس ۱۰٫۵ سامسونگ

بهترین تبلت های بازار با قیمت یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Exynos 5 Octa 5420 Quad-core, Cortex-A15 & Quad-core, Cortex-A7
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه – حافظه رم ۳ گیگابایت
صفحه نمایش: اندازه ۱۰٫۵ اینچ – ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ (WQXGA) – تراکم پیکسلی: ۲۸۸ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸ مگاپیکسل – وب کم ۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۶٫۶ × ۱۷۷٫۳ × ۲۴۷٫۳ میلی متر
وزن: ۴۶۷ گرم
باتری: ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعت
سایر مشخصات: اندروید ۴.۴ – پشتیبانی از سیم کارت – قابلیت مکالمه

در میان خیل عظیمی از تبلت‌هایی که سامسونگ تولید کرده، حداقل برای مدتی دو تبلت سری S گل سر سبد همگی محسوب می‌شوند. سامسونگ در جدیدترین اقدام خود برای رقابت بهتر با آیپد ایر و آیپد مینی، سری تب S را معرفی کرده است. نمایشگر‌های AMOLED این دو محصول با رزولوشن بسیار خوب ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هر چشمی را به خود خیره می‌کنند. سامسونگ، ۳ گیگابایت رم و ۸ مگاپیکسل دوربین در یک تبلت ۱۰.۵ اینچی به خدمت گرفته و با کاهش وزن تبلت خود تا ۴۶۷ گرم و نازکی ۶.۶ میلی‌متری به جنگ آیپد ایر ۲ رفته است. از امکانات نرم‌افزاری خاص این تبلت می‌توان به امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی ورودی به تلفن از طریق تبلت، و همچنین امکان مدیریت و دسترسی به دسکتاپ مبتنی بر ویندوز اشاره کرد.
قیمت گلکسی تب S ۱۰.۵ مدل LTE با حافظه ۱۶ گیگابایت ۱/۷۲۵/۰۰۰  تومان در بازار تهران
اکسپریا زد ۲ تبلت سونی

بهترین تبلت های بازار با قیمت یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 Quad-core ,Krait 400
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه – حافظه رم ۳ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع TFT LCD – اندازه ۱۰٫۱ اینچ – ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ – تکنولوژی TRILUMINOS DISPLAY – تراکم پیکسلی: ۲۲۴ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸٫۱ مگاپیکسل – وب کم ۲٫۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۶٫۴ × ۱۷۲ × ۲۶۶ میلی متر
وزن: ۴۳۹ گرم
باتری: ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت – ۱۴۲۰ ساعت در حالت آماده باش
سایر مشخصات: اندروید ۴.۴ – پشتیبانی از سیم کارت – قابلیت مکالمه

بازار تبلت‌های ۱۰ اینچی حریف‌های قدری دارد، از آیپد‌های اپل تا ترسنفورمر‌های ایسوس همگی به شکلی خاص می‌خواهند شما را قانع به خرید کنند. اما در این میان تنها تعدادی اندک از تبلت‌ها هستند که برترین‌ها را در خود جای داده‌اند. اکسپریا زد ۲ تبلت در زمان رونمایی لقب نازک‌ترین تبلت دنیا را با خود به همراه داشته و هم‌اکنون نیز نازکی مثال زدنی در بین تبلت‌ها دارد. سبک‌ترین دستگاه لیست ما اکسپریا زد ۲ تبلت است و همچنین مقاوم‌ترین تبلت لیست در برابر نفوذ آب همین تبلت بسیار عالی از سونی به حساب می‌آید. این ساخته غول ژاپنی با پردازنده قدرتمند و میزان مناسب حافظه رم همه نیاز‌های شما از یک تبلت ۱۰ اینچی را در چشم به هم زدنی به نتیجه می‌رساند. در مقابل رقبا می‌توان به میزان رزولوشن و تراکم پیکسلی کم و میزان حاشیه زیاد دور نمایشگر این تبلت خرده گرفت.
قیمت اکسپریا زد ۲ تبلت مدل LTE با حافظه ۱۶ گیگابایت ۲/۰۷۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
ترنسفورمر بوک ایسوس

بهترین تبلت های بازار با قیمت یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Intel Bay Trail-T Quad Core Z3740
حافظه: حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه – حافظه رم ۲ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۱۰٫۱ اینچ – ۷۶۸ × ۱۳۶۶ – تراکم پیکسلی: ۱۵۵ پیکسل بر اینچ
دوربین: وب کم ۱٫۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۲۴ × ۱۷۱ × ۲۶۳ میلی متر
وزن: در مجموع ۱۱۶۶ گرم
باتری: حداکثر تا ۱۱ ساعت استفاده مداوم
سایر مشخصات: ویندوز ۸.۱ مایکروسافت – عدم پشتیبانی از سیم کارت

اگر به دستگاه‌های هیبریدی علاقه دارید، یکی دیگر از انتخاب‌های شما که قادر است هر دو نقش تبلت و لپ‌تاپ را بازی کند، ساخته ایسوس است. ترنسفورمر بوک ایسوس با پردازنده چهار هسته‌ای اینتل، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SDD ویندوز ۸.۱ مایکروسافت را به راحتی اجرا می‌کند. در بحث قیمت باید اعتراف کرد که دستگاه هیبریدی ایسوس قیمتی مقرون به صرفه دارد و حرفای زیادی در رقابت با دیگر هیبریدی‌های بازار برای گفتن دارد. اما نمایشگر ترنسفورمر بوک ایسوس شفافیت کافی را ندارد و تراکم پیکسلی این نمایشگر ۱۰.۱ اینچی نیز چندان رضایت بخش نیست.
قیمت ترسنفورمر بوک با ۵۰۰ گیگابایت حافظه HDD و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱/۴۰۰/۰۰۰  تومان در بازار تهران
یوگا تبلت ۲ لنوو

بهترین تبلت های بازار با قیمت یک میلیون تومان
مشخصات فنی:
قیمت سرفیس پرو ۳ بدون کیبورد و با حافظه ۶۴ گیگابایت ۲/۹۳۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
آیپد ایر ۲ اپل

مشخصات فنی:

پردازنده: Apple A8X with 64‑bit architecture + M8 motion coprocessor Triple Core
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – حافظه رم ۲ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۹٫۷ اینچ – ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ – تراکم پیکسلی: ۲۶۴ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸ مگاپیکسل – وب کم ۱٫۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۶٫۱ × ۱۶۹٫۵ × ۲۴۰ میلی متر
وزن: ۴۴۴ گرم
باتری: حداکثر ۱۰ ساعت وبگردی همراه با پخش ویدیو و موسیقی
سایر مشخصات: iOS 8 اپل – پشتیبانی از سیم کارت – عدم امکان مکالمه

نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی

بهترین تبلت های بازار با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: ۶۴bit NVIDIA Tegra K1 Dual Denver
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – حافظه رم ۲ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۸٫۹ اینچ – ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ – تراکم پیکسلی: ۲۸۱ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸ مگاپیکسل – وب کم ۱٫۶ مگاپیکسل
ابعاد: ۷٫۹ × ۱۵۳٫۷ × ۲۲۸٫۲ میلی متر
وزن: ۴۳۶ گرم
باتری: ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعت – حداکثر ۹٫۵ ساعت در وبگردی با وای-فای
سایر مشخصات: اندروید ۵ – قابلیت نصب سیم کارت

تبلت جدید سری نکسوس توسط کمپانی اچ‌تی‌سی ساخته شده و از زبان طراحی زیبایی نسبت به دیگر تبلت‌های سری نکسوس بهره می‌برد. نسل جدید تبلت نکسوس از اندازه نمایشگر ۷ اینچی به ۸.۹ اینچ ارتقا پیدا کرده و اکنون نام نکسوس ۹ را با خود به همراه دارد. برای یک تبلت ۸.۹ اینچی رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ با تراکم پیکسلی ۲۸۱ پیکسل در هر اینچ عالی به نظر می‌رسد اما برگ برنده این تبلت در واقع پردازنده قدرتمند ۶۴ بیتی تگرا K1 انویدیا است که از انجام هر دستوری در اندروید ۵ پیروی می‌کند. این محصول تا مدتی طولانی از آخرین نسخه اندروید بهره خواهد برد.
قیمت نکسوس ۹ مدل وای‌فای با حافظه ۱۶ گیگابایت ۱/۴۰۰/۰۰۰  تومان در بازار تهران
آیپد مینی ۳ اپل

بهترین تبلت های بازار با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Apple A7 with 64‑bit architecture + M7 motion coprocessor Dual-core Cyclone
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – حافظه رم ۱ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۷٫۹ اینچ – ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ – تراکم پیکسلی: ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۵ مگاپیکسل – وب کم ۱٫۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۷٫۵ × ۱۳۴٫۷ × ۲۰۰ میلی متر
وزن: ۳۴۱ گرم
باتری: حداکثر ۱۰ ساعت وبگردی همراه با پخش ویدیو و موسیقی
سایر مشخصات: iOS 8 اپل – پشتیبانی از سیم کارت – عدم امکان مکالمه

سومین نسل از تبلت‌های مینی آیپد تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی این محصول نداشته است. اضافه شدن رنگ طلایی برای به وجود آمدن انتخاب بیشتر کاربر و سنسور شناسایی اثر انگشت تاچ آیدی تنها پیشرفت‌های آیپد مینی ۳ در مقابل آیپد مینی ۲ با صفحه نمایش رتینا به حساب می‌آیند. با این وجود، آیپد مینی ۳ یکی از بهترین گزینه‌های انتخاب در بخش تبلت‌هایی با صفحه نمایش کوچکتر از ۱۰ اینچ است. در صورتی آیپد مینی نسل سوم را به آیپد مینی نسل دوم ترجیح دهید که انتخاب رنگ طلایی و وجود داشتن سنسور اثر انگشت خوان برای انتخاب شما دو ملاک اساسی باشند. در غیر این صورت این تبلت ویژگی برتری نسبت به نسل قبل خود به شما ارزانی نخواهد داشت.
قیمت آیپد مینی ۳ مدل ۴G با حافظه ۱۶ گیگابایت ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
گلکسی تب اس ۸٫۴ سامسونگ

بهترین تبلت های بازار با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Exynos 5 Octa 5420 Quad-core, Cortex-A15 & Quad-core, Cortex-A7
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه – حافظه رم ۳ گیگابایت
صفحه نمایش: اندازه ۸٫۴ اینچ – ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ (WQXGA) – تراکم پیکسلی: ۳۵۹ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸ مگاپیکسل – وب کم ۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۶٫۶ × ۲۱۲٫۸ × ۱۲۵٫۶ میلی متر
وزن: ۲۹۸ گرم
باتری: ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعت
سایر مشخصات: اندروید ۴.۴ – پشتیبانی از سیم کارت -قابلیت مکالمه

دومین عضو از خانواده S در بخش تبلت‌های کمپانی سامسونگ این محصول ۸.۴ اینچی است. سامسونگ تبلتی بسیار زیبا، شیک و باریک را به تولید رسانده و به بازارها آورده است. غول کره‌ای هر چه در توان داشته برای قدرتمند کردن گلکسی تب اس ۸.۴ صرف کرده تا پاسخی محکم به تولید آیپد مینی ۳ توسط اپل بدهد. این محصول از رزولوشن نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره برده که تراکم پیکسلی ۳۵۹ را بر جای گذاشته است. در بین تبلت‌های ۸.۴ اینچی، سامسونگ نماینده‌ای شایسته دارد که می‌تواند با پردازنده قدرتمند و حافظه رم ۳ گیگابایت نیاز‌های شما از یک تبلت را کاملا مرتفع کند. این دستگاه در بخش نرم‌افزاری نیز امکانات برادر بزرگتر خود که پیش‌تر معرفی شد را به ارث برده است.
قیمت گلکسی تب ۸.۴ S مدل LTE با حافظه ۱۶ گیگابایت ۱/۴۸۰/۰۰۰ تومان در بازار تهران
اکسپریا زد ۳ تبلت کامپکت سونی

بهترین تبلت های بازار با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 Quad-core, Krait 400
حافظه: حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه – حافظه رم ۳ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع TFT LCD – اندازه ۸ اینچ – ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ – تکنولوژی TRILUMINOS DISPLAY – تراکم پیکسلی: ۲۸۳ پیکسل بر اینچ
دوربین: ۸٫۱ مگاپیکسل – وب کم ۲٫۲ مگاپیکسل
ابعاد: ۶٫۴ × ۱۲۳ × ۲۱۳ میلی متر
وزن: ۲۷۰ گرم
باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت – حداکثر ۱۳ ساعت پخش مداوم ویدیو
سایر مشخصات: اندروید ۴.۴ – پشتیبانی از سیم کارت – قابلیت مکالمه

اولین تجربه سونی در بخش تبلت‌های کوچکتر از ۱۰ اینچی، نام سخت اکسپریا زد ۳ تبلت کامپکت را به خود گرفته است. این محصول ضخامتی بسیار کم دارد و سبک‌ترین تبلت در بین تبلت‌های کوچکتر از ۱۰ اینچ این لیست به شمار می‌‌آید. اکسپریا زد ۳ تبلت کامپکت با دریافت گواهینامه IP65 و IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و با پشتیبانی از ویژگی PS4 Remote Play می‌توان با اتصال از طریق وای فای به پلی‌استیشن ۴ بازی‌ها را بر روی تبلت انجام داد. قلب تپنده این تبلت زیبا پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ است که در کنار حافظه رم ۳ گیگابایتی اندروید ۴.۴ را به راحتی هر چه تمام‌تر اجرا می‌کند. از خوبی‌های دیگر این تبلت می‌توان به کیفیت ساخت خوب بدنه و همچنین طراحی ظریف آن اشاره کرد.
قیمت اکسپریا زد ۳ تبلت کامپکت مدل LTE با حافظه ۱۶ گیگابایت ۱/۶۵۰/۰۰۰  تومان در بازار تهران
آیپد مینی ۲ با صفحه نمایش رتینا اپل

بهترین تبلت های بازار با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان
مشخصات فنی:

پردازنده: Apple A7 Chipset Dual Core Cyclone CPU
حافظه: حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
صفحه نمایش: از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۷٫۹ اینچ – ۱۵۳۶×۲۰۴۸ – تراکم پیکسلی: ۳۲۶ پیکسل بر اینچ
دوربین: دوربین ۵ مگاپیکسلی از نوع iSight – وب کم دوربین مکالمات تصویری ۱٫۲ مگاپیکسلی
ابعاد: ۷٫۵ × ۱۳۴٫۷ × ۲۰۰ میلی متر
وزن: ۳۳۱ گرم
باتری: حداکثر تا ۱۰ ساعت استفاده مداوم
سایر مشخصات: iOS 8 اپل – پشتیبانی از سیم کارت – عدم امکان مکالمه

بزرگترین نقص اولین آیپد مینی تولید شده توسط اپل مجهز نبودن این تبلت به نمایشگر رتینا بود. در نسل دوم اپل به خواسته کاربران خود جواب داد و علاوه بر اضافه کردن نمایشگر با کیفیت رتینا در باقی مشخصات این نسل نیز ارتقای زیادی به وجود آورد. این تبلت به قدری در نسل دوم پیشرفت کرد که حتی اپل تصمیم گرفت تغییری در مشخصات سخت‌افزاری این محصول در نسل بعد اعمال نکند و آیپد مینی ۳ را با مشخصات آیپد مینی ۲ و تنها با چند تغییر جزئی به بازار بیاورد. اگر به دنبال یک تبلت مناسب و مبتنی بر iOS هستید، دومین نسل از آیپد‌های مینی با اندازه نمایشگر ۷.۹ اینچ یک گزینه عالی به نظر می‌رسد.

منبع : زومیت

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان

    تأثیر هوش مصنوعی بر آینده کودکانمان ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کلسی پایپر، روزنامه نگار امریکایی و از کارکنان سایت “وُکس” است جایی که او برای ستون Future Perfect می‌نویسد که موضوعات مختلفی را از دیدگاه نوع دوستی موثر پوشش می‌دهد. پایپر نگران خطرات فاجعه […]

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده

    عجیب ترین تکنولوژی های آینده : شاید چیزی که هنگام تماشای فیلم‌های علمی‌تخیلی و آینده‌نگر انسان را به هیجان می‌آورد، امید به دیدن و تجربه‌ی چنین تکنولوژی‌هایی در آینده‌ی نزدیک است.

    نگرانی از توسعه هوش مصنوعی

      نگرانی از توسعه هوش مصنوعی مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.

    شناخت بهترین گوشیها برای بازی

    در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار ایران می‌پردازیم که نه تنها برای هر مقدار بودجه‌ای مناسبند بلکه در انجام بازی‌هایی با گرافیک بالا عملکرد خوبی نیز دارند.

    بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور

      بررسی اهمیت المنت دیزل ژنراتور   مقدمه المنت دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم و کاربردی در موتور های دیزل ژنراتور می باشد. در واقع وجود این المنت سبب می شود که دمای آب موتور گرم شده و موتور عملکرد صحیح خود را […]

    راهنمای خرید درب ضد سرقت

    اگر قصد خرید درب ضد سرقت را داشته و به فروشگاه‌های عرضه این محصول در بورس درب مراجعه کنید؛ حتما با انبوهی از مدل‌های این کالا مواجه می‌شوید. حتی در فروشگاه‌های اینترنتی نیز تنوع بالایی از درب‌های ضد سرقت به مشتریان عرضه می‌شود.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi