جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

چگونه در ویندوز ۸/۱ رمزعبور وای فای خود را پیدا کنیم؟

687

بازدید

چگونه در ویندوز ۸/۱ رمزعبور وای فای خود را بیابیم؟

امروزه استفاده از شبکه های وای فای برای اتصال به اینترنت در سراسرجهان به شکل همه گیری توسط کاربران انجام می شود . در سیستم عامل ویندوز با قابلیت به خاطر سپاری رمزعبور شبکه های وای فای که به آنها متصل شده اید، لازم نیست تا هر بار رمزعبور را تایپ کنید. اما اگر این قابلیت را فعال نکنید یا فرد دیگری بخواهد از شبکه وای فای شما استفاده کند چه؟ در این صورت درست است که رایانه شما به دلیل اینکه قبلا به شبکه متصل شده رمزعبور را به صورت پیشفرض وارد می کند ولی اگر این password رابه خاطر نیاورید به غیر از خودتان دیگر کسی نمی تواند از شبکه وای فای شما استفاده کند و این یک مسئله است.

خوشبختانه یک راه حل آسان برای دستیابی به رمزعبور شبکه های وای فای که قبلا به آنها متصل شده اید وجود دارد. ما می خواهیم در این مطلب نحوه مشاهده رمزعبور شبکه های وای فای در ویندوز ۸/۱ را به شما آموزش دهیم.

مرحله اول:

اطمینان حاصل کنید که به شبکه وای فای مورد نظر متصل شده اید. برای این منظور در مرورگر کروم به بخش Settings رفته و بر روی آیکون شبکه کلیک کنید. حال شبکه مورد نظرتان را یافته و به آن وصل شوید. اگر قبلا به شبکه مورد نظر متصل شده باشید، به صورت خودکار در این مرحله باز هم به آن متصل خواهید شد.

مرحله دوم:

در دسکتاپ ویندوز به بخش Settings رفته و سپس Control Panel را کلیک کنید.

مرحله سوم:

در زیر قسمت Network and Internet بر روی View network status and tasks کلیک نمایید.

مرحله چهارم:

در این مرحله باید نام شبکه ی وای فای که در حال حاضر به آن متصل هستید وجود داشته باشد. بر روی آن کلیک کنید تا پنجره Wi-Fi Status باز شود. حالا بر روی Wireless Properties کلیک کنید.

مرحله پنجم:

در پنجره ی جدید که باز می گردد بر روی سربرگ Security کلیک کنید و در این قسمت همانطور که مشاهده خواهید نمود، رمزعبور وای فای به صورت دایره های توپر مشکی رنگی مشخص است. برای مشاهده رمزعبور تیک چک باکس Show characters را فعال کنید. تبریک می گوییم! این رمزعبور وای فای شماست و حالا می توانید آن را به کسانی که می خواهید به شبکه شما متصل شوند بدهید.

بهتر است که password شبکه وای فای خود را در جایی یادداشت کنید. در غیر اینصورت اگر آن را فراموش کنید محبورید مراحل بالا را مجددا تکرار کنید!

منبع: CNET
گویا آی تی

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi