جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

مقایسه بهترین مرورگرهای اندروید در سال ۲۰۱۴!طراحی،سرعت و عملکرد آنها

804

بازدید

 مقایسه بهترین مرورگر‌های اندورید در سال ۲۰۱۴! طراحی،سرعت و عملکرد آن ها

یکی از مهمترین برنامه‌های سیستم‌عامل اندروید و دیگر سیستم‌عامل‌ها مرورگر آن‌ها می‌باشد. آمارها نشان می‌دهد بسیاری از کاربران به مرورگر اصلی اندروید خود اکتفا نمی‌کنند و مرورگرهای دیگری را مورد استفاده قرار می‌دهند.

برای سیستم‌عامل اندورید، مروگرهای مختلفی در فروشگاه ها قرار دارد و صادقانه باید بگویم که ممکن است در این که کدام را استفاده کنیم گیج شویم و به دنبال نام‌های بزرگی همچون فایرفاکس و کروم برویم، اما آیا مرورگرهای دیگر نمی‌توانند برای کاربران مفید باشند؟ در این قسمت یک مقایسه‌ی همه‌جانبه بین بهترین مرورگرهای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۴ خواهیم داشت. پس با گویا آی تی همراه باشید.

توجه داشته باشید که تست مرورگر ها در اسمارت‌فون Oneplus One انجام گرفته است

رابط کاربری و طراحی

طراحی و رابط کاربری مرورگرها در سال‌های گذشته کمتر از بخش‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته است و مرورگرهایی که در موبایل استفاده می‌کنیم در واقع ورژن کوچک شده‌ی مروگرهای ویندوز با یک آدرس بار و منوی تب‌ها می‌باشد. در حین تست متوجه شدیم که در میان تمامی مرورگرها فقط مرورگر Habit Browser نوار آدرس را در پایین صفحه قرار داده است و این کار دسترسی به آن را آسان‌تر کرده است، با توجه به اینکه این مروگر در لیست بهترین‌ها نیست!

نمی‌گویم که این کار عالی است و همه باید آن را در مرورگرهای خود قرار دهند اما با اسمارت‌فون‌هایی که میانگین سایز آنها در حال عبور از مرز ۵ اینچ است، قرار گرفتن ادرس بار در بالا کمی مشکل‌ساز است. اما بیایید به بررسی جداگانه‌ی مروگر ها در زمینه طراحی بپردازیم.

* گوگل کروم

اکثر کاربران سیستم عامل اندروید با این مرورگر آشنایی دارند، با توجه به اینکه اکثر شرکت‌ها این مرورگر را به عنوان مرورگر پیش‌فرض و اصلی گوشی خود قرار می‌دهند. این مروگر در زمینه سرعت واقعا عملکرد خوبی دارد اما اگر بگوییم در زمینه‌ی طراحی نیز مرورگر قدرتمندی است اشتباه کرده‌ایم.

دستاورد شرکت گوگل در این مرورگر مانند دیگر پروژه‌هایش واقعا قابل قبول است و برنامه باگ و مشکل خاصی ندارد. در هنگام تعویض تب، زوم کردن، بالا و پایین رفتن،تایپ کردن و دیگر موارد ، مرورگر کروم واقعا خوب عمل می‌کند.

* فایرفاکس

همانند ورژن ویندوزی، نسخه‌ی اندروید فایرفاکس نیز دارای یک طراحی ساده و زیباست و به نظر بسیاری از کاربران در زمینه‌ی طراحی از کروم بهتر است. همچنین امکانات و گزینه‌های بیشتر و بهتری نیز در منوی فایرفاکس قرار گرفته اند. فایرفاکس همانند کروم در بسیاری از بخش‌ها عملکرد روان و پرسرعتی دارد و به همین دلیل از جمله بهترین‌های اندورید می‌باشد.

* اپرا

اپرا سومین مروگری است که در لیست ما قرار گرفته است. عملکرد این مروگر در بخش ویندوز اصلا تعریفی نداشته است و به نظرم اگر به همین نسخه‌ی موبایلی خود اتکا کنند بهتر است البته نسخه‌ی ویندوزی این مروگر نیز کاربران خاص خود را دارد. اپرا همیشه یک مروگر متوسط از هر لحاظ برای اندورید بوده است و هیچگاه ما را با ویژگی‌های جدید سورپرایز نکرده است.

محیط کاربری این مرورگر چند ساله شده است و تغییر به خصوصی نکرده است و به نسبت مرورگرهای دیگر بسیارز ساده است. این سادگی برای بسیاری از کاربران یک ویژگی مورد پسند و خوب است. البته ساده بودن این مرورگر به معنای کمبود قدرت و سرعت در علکرد نیست بلکه در این بخش اپرا واقعا عالی است و قادر به باز کردن سنگین‌ترین سایت‌ها می‌باشد.

* دلفین

مرورگر دلفین سابقه‌ی درخشانی در سیستم عامل اندروید دارد و سال‌های زیادی است که در فروشگاه‌ها قرار دارد و بر خلاف مرورگر اپرا در هر نسخه امکانات و ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران قرار می‌دهد. کاربران این مرورگر نیز بسیار به آن وفادارند و به سراغ مرورگر دیگری نمی‌روند. اما چرا؟

این مرورگر در زمینه طراحی با کروم و فایرفاکس رقابت نزدیکی دارد؛ انعطاف زیاد، گزینه‌های متفاوت و تم‌های مختلف از جمله ویژگی‌های این مرورگر محبوب است. همچنین تب‌های سبز رنگ نیز جلوه‌ای زیبا به این مرورگر داده‌اند. امکانات این مرورگر آنقدر زیاد است که در قسمتی از مرورگر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید!
* UC Browser

این مرورگر نیز با طراحی زیبایی که دارد، کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. یو سی در ایران نیز کاربران زیادی دارد. این مرورگر در زمینه‌ی امکانات و طراحی به دلفین بسیار شباهت دارد. سرعت بالا در بارگذاری، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مرورگر UC است.

UC-Browserمرورگرهای CM Browser، Javelin، Next Browser و Lightning Browser نیز در لیست ۱۰ مروگر برتر سال ۲۰۱۴ قرار گرفته اند اما از بررسی جداگانه‌ی آن‌ها در زمینه طراحی صرف نظر می‌کنیم. البته عکس‌هایی را از منوی کاربری Lightning Browser و Javelin آن‌ها در ادامه قرار داده‌ایم:

moroorgarha1

moroorgarha2

جدول زیر امکانات و قابلیت‌های تمام مروگر ‌ها را بررسی می‌کند. به نظر شما کدام یک برایتان بهتر و کاربردی‌تر است؟

moroorgarha3

منبع:gooyait

دانلود کتاب






مطالب مشابه با این مطلب

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای

    طراحی سایت پزشکی حرفه ای: امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی بسیاری از افراد به آن بسیاری از خرید ها و دریافت خدمات از طریق اینترنت انجام می شود.سایت هایی وجود دارند که هر یک در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند برخی از […]

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه

    روش های تبلیغات در اینستاگرام به شکل ماهرانه/ هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال روزانه […]

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ

    ترفندی در ویندوز ۱۰: فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ ۲٫۰۰/۵ (۴۰٫۰۰%) ۱ امتیاز اگر همایش معرفی ویندوز ۱۰ را دنبال کرده باشید حتما می دانید یکی از ویژگی های جدیدی که مایکروسافت برای کاربران این سیستم عامل و به خصوص دوست داران بازی ارائه […]

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟

    چگونه در برابر سرقت وایرلس مقاومت کنیم ؟ ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز یک WiFi بدون محافظت و در واقع Unsecure یک مهمانی عالی برای همه کسانی است که اتفاقاً به دنبال یک چنین موقعیت‌هایی می‌گردند. از همسایه شما گرفته تا یک هکر، می‌توانند ارتباط […]

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام

    دانستنیهای کانال _ گروه و سوپر گروه در تلگرام ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۶ امتیازs تلگرام درست از زمانی که راه‌‌اندازی شده با بروزرسانی‌های متعدد، همه‌ی کاربران را هیجان‌زده کرده است. بد نیست به عنوان یک کاربر تلگرامی، بیشتر درباره‌ی این سرویس رایگان و امن بدانید. […]

    شرتکات های شگفت آور گوگل chrome

    میانبرها چندین نوع دارند و شرتکات های روی کیبورد شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند! امروز برای شما یک پست جمع و جور راجع به میانبرهای کلیدی Chrome آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید. با ما همراه باشید.




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi