جستجو در تک بوک با گوگل!

تابعيت پايگاه تك بوك از قوانين جمهوري اسلامي ايران

دانلود کتاب نمایشنامه یک دقیقه سکوت

23,342

بازدید

دانلود کتاب نمایشنامه یک دقیقه سکوت ۳٫۵۰/۵ (۷۰٫۰۰%) ۶ امتیازs

دانلود کتاب

نويسنده / مترجم : محمد يعقوبي
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 283000
نوع فايل : PDF


رمز فایل : www.takbook.com





مطالب مشابه با این مطلب

    دانلود نمایشنامه ضیافت قابیل

    دانلود نمایشنامه ضیافت قابیل ۴٫۶۳/۵ (۹۲٫۵۰%) ۸ امتیازs نمایشنامه «ضیافت قابیل» اثر ابوالفضل ثابت مقدم، یک نمایشنامه در ژانر جنایی-معمایی می باشد که بر اساس اقتباسی از رمان «و آنگاه هیچکس زنده نماند» اثر «آگاتا کریستی» نوشته شده است.

    دانلود نمایشنامه من همسر خودم هستم

    دانلود نمایشنامه من همسر خودم هستم ۲٫۳۱/۵ (۴۶٫۲۵%) ۳۲ امتیازs داگ رایت نویسنده ای است که به دریافت انواع جوایز عادت دارد، او که متولد شهر دالاس ایالت تگزاس است، اولین جایزه ادبی خود را در سال ۲۰۰۰ بخاطر “شاه پرها” دریافت کرد و […]

    دانلود نمایشنامه های اجتماعی

    دانلود نمایشنامه های اجتماعی ۴٫۶۷/۵ (۹۳٫۳۳%) ۳ امتیازs کتاب نمایشنامه‌های اجتماعی ( برگزیده جشنواره جامعه نگار) شامل ده نمایشنامه‌ی برگزیده جشنواره جامعه نگار است که به کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان فارس توسط انتشارات فرهنگستان […]

    دانلود کتاب کرونا یا پاندمی ۱۹

    دانلود کتاب کرونا یا پاندمی ۱۹ ۳٫۶۷/۵ (۷۳٫۳۳%) ۱۲ امتیازs سبک نمایش : کمدی فانتزی سورئال آدم های نمایش: ۱٫دانشمندامریکایی “چاق وثروتمند و خسیس “ ۲٫خدمتکار “خانم ماریا پاترونی اصالتا ایتالیایی” ۳٫دانشمندچینی” اسمش ها اون چو به یک کمونیست شلخته “

    دانلود نمایشنامه بهار در مه

    دانلود نمایشنامه بهار در مه ۴٫۵۴/۵ (۹۰٫۷۱%) ۲۸ امتیازs سخن ناشر: ” بهاردرمه ” شامل دو نمایشنامه است . نام کتاب از نمایشنامه نخست گرفته شده و تلاش شده است تا از صورت واقعیت به عمق زندگی نقبی زده شود .

    دانلود کتاب کمدی حرمسرای سلطان

    دانلود کتاب کمدی حرمسرای سلطان ۴٫۵۶/۵ (۹۱٫۲۵%) ۱۶ امتیازs حرف های نویسنده : این نمایشنامه کاملا ساخته ذهن من بوده . هدف از نوشتن این اثر فقط خنداندن است . اشخاص درون نمایشنامه هیچ کدام در تاریخ جهان هم وجود نداشته . امیدوارم از […]




هو الکاتب


پایگاه اینترنتی دانلود رايگان كتاب تك بوك در ستاد ساماندهي سايتهاي ايراني به ثبت رسيده است و  بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ ارگان یا سازمانی وابسته نیست و هر گونه فعالیت غیر اخلاقی و سیاسی در آن ممنوع میباشد.
این پایگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات کتاب ها و مطالب موجود در سایت نمی پذیرد و محتویات آنها مستقیما به نویسنده آنها مربوط میشود.
در صورت مشاهده کتابی خارج از قوانین در اینجا اعلام کنید تا حذف شود(حتما نام کامل کتاب و دلیل حذف قید شود) ،  درخواستهای سلیقه ای رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیکه شما نویسنده یا ناشر یکی از کتاب هایی هستید که به اشتباه در این پایگاه اینترنتی قرار داده شده از اینجا تقاضای حذف کتاب کنید تا بسرعت حذف شود.
كتابخانه رايگان تك كتاب
دانلود كتاب هنر نيست ، خواندن كتاب هنر است.


تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید نقشه سایت


دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب

تمامی حقوق برای سایت تک بوک محفوظ میباشد

logo-samandehi